Peste 60% din comenzile online de mâncare, înregistrate în timpul meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal
Peste 60% din comenzile online de mâncare, înregistrate în timpul meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCampionatul Mondial de Fotbal 2018, desfăşurat în perioada 14 iunie - 15 iulie 2018, a crescut numărul comenzilor online de mâncare, circa 62% din totalul comenzilor fiind înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, conform unei analize, scrie AGERPRES.
În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internaţională, sandwich-uri, mâncare libaneză şi preparate ale bucătăriei italieneşti. Conform analizei platformei online de comenzi de mâncare, foodpanda.ro, suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat şi băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus şi băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea şi apă plată şi minerală.
Suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei, iar cea mai mare comandă s-a ridicat la 704 lei. Aceasta a fost făcută din Bucureşti şi a conţinut opt sortimente de pizza şi apă minerală.
"În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulţi dintre clienţi preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma", spune Radu Bălăceanu, country manager al platformei online de comenzi de mâncare.
Cele mai multe comenzi au fost făcute de clienţii foodpanda în prima zi a Campionatului Mondial. Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost între 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News