Primăria Constanța achiziționează lucrări de întreținere a iluminatului public
Primăria Constanța achiziționează lucrări de întreținere a iluminatului public
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța a lansat un anunț de achiziție publică pentru lucrări de reparaţii pentru menţinerea inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public din municipiul Constanţa.
Potrivit anunțului, în descrierea achiziției se menționează „achiziţie publică a lucrărilor de reparaţii pentru menţinerea inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public din municipiul Constanţa, cu respectarea prevederilor din Caietul de sarcini publicat în secțiunea documente”. Costul estimativ al contractului este de 440.000 lei fără TVA. Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”. Ca și condiții, în anunțul municipalității se specifică următoarele: „Certificate de Atestare A.N.R.E. conform art. 8 din Ordinul nr. 45 din 21 septembrie 2016, necesare lucrărilor de reparaţii pentru menţinerea, inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanţa.
- Atestat de tip Be executare de instalaţii electrice exterioare/interioare pentru incinte/construcţii civile şi industriale, branşamente aeriene şi subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV.
- Atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene său subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV şi posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV”. Oferta va fi transmisă până la data de 12.02.2018 în original, la adresa Primăria Municipiului Constanța, str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, în atenția Biroului Iluminat Public, persoană de contact d-na Mihaela Pătruțoiu, tel: 0241488177, email: maria.patrutoiu@primaria-constanta.ro.
C.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News