Primăria Constanţa achiziţionează servicii de mentenanţă pentru sirenele de alarmare!
Primăria Constanţa achiziţionează servicii de mentenanţă pentru sirenele de alarmare!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMunicipalitatea intenţionează să achiziţioneze servicii de mentenanţă pentru 15 sirene electronice de alarmare, se arată într-un anunț de consultare piață privind achiziția de servicii de mentenanță pentru 15 sirene electronice (din care una mobilă) și un dispecerat de alarmare la nivelul municipiului Constanța.
Primăria municipiului Constanţa intenţionează să achiziţioneze servicii de mentenanţă pentru 15 sirene electronice din care una mobilă şi un dispecerat de alarmare.
Se solicită oferte de preţ, în vederea determinării valorii estimate.
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform prezentului anunț pe adresa de e-mail:florin.mocanu@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanța, bulevardul Tomis nr. 51. Număr telefon contact: 0737.552.271.
P.S.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News