REPLICA ONLINE CONSTANTA

24.9° Constanța Mie., 14 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6821
24.9° Constanța Miercuri, 14 August 2024 Anul XX Nr. 6821
 

Primăria Constanța achiziționează serviciu de pază și transport valori

Primăria Constanța achiziționează serviciu de pază și transport valori

Replica API 19 februarie 2019 | 02:42 560

Consultă piața cu privire la prețul achiziției

Consultă piața cu privire la prețul achiziției

Primăria Constanța consultă piața în ceea ce privește determinarea valorii estimate privind achiziția serviciului de pază și transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenți înarmați, precum și eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.

Transportul și paza valorilorse realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, folosind autovehicule blindate, de la sediile Primăriei Municipiului Constanța. Se va desfășura astfel:1. Sediul Central Casierie - bld. Tomis nr. 51;2. Serviciul Stare Civilă – str. Mihai Eminescu, nr.20;3. City Park Mall – b-dul Alexandru Lăpușneanu nr. 116 C, etaj 2; 4. Administrație Cimitire –str. Bărăganului, nr. 2-4;5. Sediu suplimentar (sediu noudacă va fi cazul); 6. Sediul Central bd. Tomis 51;7. Trezoreria Municipiului Constanța; 8. Retur la Sediul Central Casierie –bld. Tomis nr. 51. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.

Serviciul de monitorizaresisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minim2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locații:1. Sediul din str. Amzacea, nr. 13 –deține 2 sisteme de alarmare antiefracție;2. Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; 3. Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; 4. Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2; 5. Serviciul Administrare Cimitire, str. Bărăganului 2-4; 6. Arhiva din b-dul 1 Mai; 7. Arhiva din str. Gh. Lazăr, Nr. 5A; 8. Serviciul Stare Civilă, str. M. Eminescu, nr. 20

Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție şi intervenție cu agenți înarmați sunt: să dețină minim 3 echipaje de intervenție specializate (minim trei autoturisme), formate din minim 2 agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonț etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie, să instaleze fără nici un cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică,

senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizarefără costuri suplimentare, în cazul mutării sediului într-o altă locație; să asigure monitorizarea permanentă și mentenanța periodică a sistemului de securitate antiefracție al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dis peceratul Prestatorului;- prin mentenanță periodică se înțelege:- examinarea aspectului exterior și interior a tuturor componentelor; verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;verificarea individuală a fiecărui detector, buton, etc.- să asigure intervențiile tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; să monitorizeze permanent și să intervină, în caz de nevoie, următoarele locații: sediul din str. Amzacea, nr. 13, care deține 2 sisteme de alarmare antiefracție ; sediul din b-dul Tomis, nr. 51; arhiva din str. Plevnei, nr. 4; casierie sediu City Park Mall; Serviciul Administrare Cimitire, str. Bărăganului, nr. 2-4; arhiva din b-dul 1 Mai; arhiva din str. Gh. Lazăr, nr. 5A; Serviciul Stare Civilă, str. M. Eminescu, nr. 20; să intervină prompt în momentul declanșării butonului de panică, timpul de intervenție este de maxim 7 minute;- să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenție menționat;- să intervină rapid și în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea și stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri și pagube, sau chiar să afecteze integritatea fizică, ori să pună în pericol viața persoanelor aflate în obiectivele menționate; să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanța; să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodată este răspunzător atât de siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului; să asigure intervențiile tehnice în vederea eliminării disfuncționalităților echipamentelor, inclusiv cu schimbare de piese; prestatorul are obligația se deplaseze în vederea constatării defecțiunii în maxim 2 ore de la sesizarea problemei apărute;- înlocuirea pieselor se va faceîn baza unui raport întocmit de prestator și aprobat de beneficiar.

M.P.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
din moment ce consulta piata normal ca e loc pentru toata lumea
3
2
M-AI AI LOC DE,, ZIP ESCORT "?
5
1
Anunturile sunt praf in ochi, jocurile sunt facute dinainte. Traiasca partidul cu cotizatia in avans
8
0

REPLICA



LOTO

6/49
2353438259
5/49
33731101522
joker
5377104016