Primăria Constanța ar putea avea PROPRIUL SEDIU
Primăria Constanța ar putea avea PROPRIUL SEDIU
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța, după cum se știe, nu are un spațiu propriu adecvat desfășurării activităților aparatului de specialitate, fiind găzduită, printr-un contract de comodat, de Consiliul Județean în una din laturile Palatului Administrativ din Bd. Tomis nr. 51. Direcțiile au fost răspândite în tot orașul, pe Ecaterina Varga, la City Mall, pe Amzacea ori în Piața Ovidiu, iar cetățenii sunt nevoiți să facă drumuri suplimentare dacă au nevoie de mai multe servicii simultan. Nevoia de a concentra toate serviciile într-o singură locație pentru a diminua timpii alocați transportării documentelor sau soluționării cererilor și de a asigura angajaților condiții optime de lucru, dar și ținând cont de administrația locală plătește sume exorbitante pe chirii, edilul Vergil Chițac a luat decizia de a demara procedurile pentru achiziția unui spațiu propriu sau, de ce nu, să construiască unul.
În acest sens, va aduce în atenția consilierilor locali, în ședința de mâine, 28 mai, oportunitatea achiziționării sau construirii unui spațiu necesar desfășurării activității tuturor departamentelor.
click pe poză
Reamintim că, în ultimii 12 ani, Primăria a cheltuit sume exorbitante pentru plata chiriilor pentru spațiile în care funcționează serviciile administrației locale. Vorbim despre contracte încheiate încă din anul 2008 cu diverși afaceriști din Constanța, oameni politici, chiar. Așa se face că cei din anturajul vechilor conduceri au supt zeci de mii de euro lunar din bugetul Constanței.
Andreea POPA
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.