Primăria Constanţa caută jurnalişti pentru compartimentul Comunicare
Primăria Constanţa caută jurnalişti pentru compartimentul Comunicare
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din Bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii Mass Media.
Sunt scoase la concurs posturile: inspector clasa I, gradul debutant (2 posturi). Condiţiile care trebuie îndeplinite sunt: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea comunicare şi relaţii publice, jurnalism; inspector clasa I, gradul superior (1 post). Condiţiile care trebuie îndeplinite: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea comunicare şi relaţii publice, jurnalism, minim nouă ani vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 4 iulie a.c., ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 6 iulie a.c., ora 14:00. Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
F.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News