Primăria Constanța: concurs de angajare pentru un post de inspector în cadrul Serviciului de stare civilă
Primăria Constanța: concurs de angajare pentru un post de inspector în cadrul Serviciului de stare civilă
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn perioada 17-21 august a.c., Primăria municipiului organizează un concurs pentru ocuparea postului de inspector clasa I, gradul asistent, în cadrul Serviciului de stare civilă, Direcția locală de evidență persoane.
Candidații trebuie să îndeplinească anumite condiții, printre care: să aibe studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea științe economice, juridice și administrative și să aibe minim un an vechime în specialitatea studiilor necesare executării funcției publice.
Concursul contă în: o probă scrisă și interviu, iar până pe data de 10 august, cei interesați de ocuparea acestui post trebuie să depună la Camera 218 din sediul Primăriei Constanța un dosar compus din curriculum vitae, model comun european, copie de pe actul de identitate, copii ale studiilor.
Mai multe detalii pe site-ul Primăriei.
L.M.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News