Problemă operaţională la ING; tranzacţiile realizate în weekend de unii clienţi au fost dublate. ING Bank: Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei
Problemă operaţională la ING; tranzacţiile realizate în weekend de unii clienţi au fost dublate. ING Bank: Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO parte dintre tranzacţiile realizate în acest weekend de clienţii ING au fost dublate, situaţia fiind cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori, au anunţat reprezentanţii băncii, pe pagina de Facebook, scrie Agerpres.
"Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil. Este o problemă generală pe care o cunoaştem şi care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident", le-au răspuns reprezentanţii băncii clienţilor care au reclamat incidentul.
Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.
De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, apare mesajul: "O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine".
În plus, este specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".
Clienţilor ING Bank cărora li s-au dublat tranzacţiile li se vor restitui sumele în cont până la finalul zilei, a anunţat, luni, banca.
"O parte dintre clienţii ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru întelegere", se spune într-un comunicat al băncii.
Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING, precizează banca.
O parte dintre tranzacţiile realizate în acest weekend de clienţii ING au fost dublate, situaţia fiind cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori, au anunţat reprezentanţii băncii, pe pagina de Facebook.
"Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil. Este o problemă generală pe care o cunoaştem şi care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident", le-au răspuns reprezentanţii băncii clienţilor care au reclamat incidentul.
Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.
De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, este specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News