REPLICA ONLINE CONSTANTA

4.4° Constanța Sâm., 19 Oct. 2024
Anul XX Nr. 6887
4.4° Constanța Sâmbătă, 19 Octombrie 2024 Anul XX Nr. 6887
 

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Următoarea destinație de investiție pentru companie este Constanța

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Următoarea destinație de investiție pentru companie este Constanța

A.F. 19 octombrie 2024 | 00:00 306

Proiectele mixed-use sunt puncte cheie pe harta brandurilor care își doresc să se extindă în orașe din afara Bucureștiului, având în vedere conceptul mixt, localizarea lor centrală și rezultatele performante. Astfel de proiecte a dezvoltat, în Timișoara, Iași și Cluj-Napoca, compania Iulius, care a anunțat anul trecut că va construi și în Constanța un ansamblu mixed-use similar, pe un  teren al Oil Terminal neutilizat de zece ani. 

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Urmatoarea destinatie de investitie pentru companie este ConstantaPrimark Iulius Town Timişoara

Pe zona de retail, dezvoltările Iulius se află în topul național al mallurilor cu cele mai bune rezultate, având proiecte care performează similar cu cele din București. Conform paginii de Facebook Iulius, în 2023, Palas Iași a atras branduri premium precum: Intimissimi Donna, Intimissimi UOMO, Calzedonia, retailerul german Peek & Cloppenburg, parfumeria Obsentum, brandul internațional de fashion Hugo Boss, ce și-a deschis aici primul magazin din afara Capitalei, dar și noul concept de divertisment în lumea jocurilor arcade interactive – Hype.

Anul acesta, focusul a fost mai mult pe Timișoara, care, potrivit Ziarului Financiar, ce o citează pe Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail Iulius, rămâne în continuare o destinaţie atractivă atât pentru retailerii aflaţi în plină expansiune şi care vin pe formate foarte mari, cu cele mai noi concepte implementate în Europa, cât şi din partea brandurilor high-end, care încep să testeze şi alte pieţe decât pe cea din Capitală. 

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Urmatoarea destinatie de investitie pentru companie este ConstantaLefties Iulius Town Timişoara

„Toţi aceştia caută proiecte care reprezintă catalizatori ai comunităţii locale şi regionale, chiar şi din afara ţării, vorbind aici, în special, de mixed-use developments cu un trafic mare, 7 zile din 7, datorită experienţelor furnizate şi multitudinii de servicii, dincolo de funcţiunea comercială”, spune Oana Diaconescu.

Tot potrivit publicației de business, Iulius a bifat cele mai mari două tranzacţii de leasing în retail de anul acesta, din România, ambele în ansamblul mixed-use Iulius Town Timişoara, care include peste 200.000 mp de retail şi office, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.

Astfel, după ce, în luna august, Primark a deschis un magazin pe o suprafaţă de 3.800 mp, pe 10 octombrie, grupul spaniol Inditex a inaugurat al treilea Digital Store Lefties din ţară. De altfel, Iulius Town Timşoara este singurul proiect comercial din România care integrează toate brandurile grupului Inditex: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home şi Lefties.

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Urmatoarea destinatie de investitie pentru companie este ConstantaIulius Town Timişoara

„Anul acesta a fost foarte dinamic pentru noi, la Iulius Town Timişoara. Am reuşit să încheiem tranzacţii cu două dintre cele mai mari grupuri de fashion din lume. Prima a fost inaugurarea Primark, extrem de aşteptată, Timişoara fiind primul oraş din afara Capitalei ales de retailerul irlandez pentru dezvoltare, iar rezultatele au fost peste aşteptări. Acum, celebrăm inaugurarea Lefties, un brand pe care ni l-am dorit foarte mult în portofoliu, datorită formatului extrem de inovator şi experenţial”, a declarat Oana Diaconescu.

Ziarul Financiar mai notează că Iulius Town Timişoara este, după Palas Iaşi, al doilea proiect mixed-use dezvoltat de compania IULIUS. Proiectul include 102.000 mp de retail, 450 de magazine, cafenele şi restaurante tematice, 12 săli de cinema, centru de fitness, grădiniţă şi şcoală primară, parc, 4 clădiri office  şi 3 săli de evenimente.

Proiectele Iulius atrag marile branduri din Europa. Urmatoarea destinatie de investitie pentru companie este ConstantaPalas Iaşi

Potrivit Oanei Diaconescu, proiectul Iulius Town a înregistrat în primele şase luni din 2024 o creştere de 10% din perspectiva traficului faţă de perioada similară din 2023.

„O parte semnificativă din clienţii noştri vin din judeţele limitrofe, iar în weekend, şi din Serbia şi Ungaria, întrucât avem branduri foarte căutate de public, care, la nivel regional, se regăsesc doar în Iulius Town. Cu noile deschideri din ultima perioadă, suntem convinşi că interesul va fi şi mai mare”, a completat Oana Diaconescu.

În 2023, zona de retail a Iulius Town a generat o cifră de afaceri de 41,8 milioane de euro.

În Constanța, compania Iulius propune un amplu proiect de regenerare urbană, a cărei investiție se ridică la 800 milioane de euro și care include dezvoltarea unui ansamblu mixed-use pe un teren de 38 de hectare ce aparține Oil Terminal. Acesta va cuprinde spații de retail, clădiri office moderne, parc, grădină botanică, zone culturale, funcțiuni ce vor contribui la creșterea calitatea vieții, atragerea de noi oportunități investiționale, crearea de noi locuri de muncă și a unui centru de atractivitate socială.
 

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


REPLICA


LOTO

6/49
18411739468
5/49
739244635
joker
630232677