Proiectul Regulamentului privind organizarea serviciilor de piaţă, în dezbatere publică
Proiectul Regulamentului privind organizarea serviciilor de piaţă, în dezbatere publică
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria municipiului Constanţa aduce la cunoştinţa publică, în conformitate cu prevederile art.7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică:
Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în municipiul Constanţa.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 13.06.2023, pentru o perioadă de 10 zile lucrătoare:
- pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;
- pe pagina de facebook www.facebook.com/PrimariaConstanţa.
Până la data de 22.06.2023 se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa supus transparenţei decizionale. Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724/085303, persoană de contact Petcu Doina.
Materialele transmise vor purta menţiunea Recomandare la Proiectului de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.