RADET Constanța spune că și-a mărit portofoliul de clienți datorită creșterii costului gazelor și subvenției oferită de primărie
RADET Constanța spune că și-a mărit portofoliul de clienți datorită creșterii costului gazelor și subvenției oferită de primărie
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDeși tot mai mulți constănțeni aleg să se debranșeze de la furnizor de apă caldă și încalzire în sistem centralizat, RADET se laudă cu mărirea portofoliului de clienți. Asta, în contextul creșterii prețului la gazele naturale al subvenției oferită de Primăria Constanța.
”Decizia autorității publice locale de a subvenționa în ultimele sezoane reci prețul energiei termice destinată consumatorilor casnici și totodată creșterea costului gazelor naturale utilizate la centralele de apartament, au avut ca efect stabilizarea portofoliului de clienți și totodată a determinat revenirea la sistem a unor clienți noi. Este de remarcat faptul că implicarea autorității publice locale în modernizarea sistemului de alimentare centralizată cu energie termică în municipiul Constanța a mărit încrederea clienților în performanța și siguranța serviciului public. Sistemul centralizat nu produce efectele nocive pe care sistemele individuale le manifestă asupra stării de sănătate a populației din blocurile dotate cu centrale de apartament a căror evacuare de gaze arse se face la nivelul fațadelor, anvelopând clădirea în permanență într-un nor toxic. Portofoliul de clienți nu a suferit modificări semnificative față de anul precedent”, a transmis RADET Constanța.
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News