REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.2° Constanța Mie., 18 Sept. 2024
Anul XX Nr. 6856
18.2° Constanța Miercuri, 18 Septembrie 2024 Anul XX Nr. 6856
 

RAJA: Rafalele de vânt au cauzat probleme în furnizarea apei potabile

RAJA: Rafalele de vânt au cauzat probleme în furnizarea apei potabile

Andreea VLAICU 31 august 2024 | 10:02 526

În cursul nopții trecute, din cauza rafalelor de vânt, s-au înregistrat multiple fluctuații și întreruperi de tensiune, la nivelul mai multor stații de pompare și tratare apă potabilă. În această situație, abonații din localitățile Biruința, Topraisar, Pecineaga, Vânători, Costinești, Dulcești au rămas fără apă la robinete.

RAJA: Rafalele de vant au cauzat probleme in furnizarea apei potabile

Și la Stația Tatlageac s-a înregistrat o cădere de tensiune în intervalul orar 03.00-5,25, și a fost sistată în această perioadă furnizarea apei către consumatorii din localitățile: Mangalia, 23 August, Cap Aurora, Jupiter, Olimp, Saturn,Venus și Neptun.

În urma ploilor abundente, ce au depășit cu mult debitele de preluare ale sistemului de canalizare, într-un interval scurt de timp, la dispeceratul societății s-au înregistrat 106 reclamații. Cele mai multe au venit din municipiul Constanța – zonele stațiunea Mamaia, Delfinariu – Piața Chiliei, zona Dacia, b-dul 1 Mai, str. Șoseaua Mangaliei, cartierul Faleză Nord – Ion Rațiu, Km 4-5, cartier Coiciu și zona Gară. În restul județului, s-au înregistrat sesizări din localitățile Agigea, Cumpăna, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Tuzla, Mangalia și stațiuni. Echipele de intervenție s-au aflat permanent în teren și au răspuns la toate solicitările primite.

La nivelul municipiului Constanța, în continuare se asigură permanența cu 17 echipe de intervenție, iar în restul județului cu alte 31, dotate cu toate utilajele necesare.

La nivelul RAJA SA, activitatea comandamentul pentru situații de urgență și implicit asigurarea permanenței prin cele 48 de echipe de intervenție a fost prelungită până luni, 02 septembrie 2024, ora 08.00.

Recomandăm abonaților care întâmpină probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare să le sesizeze la dispeceratul societății, apelând numărul 0241.924, tasta 3, pentru a se putea interveni în cel mai scurt timp în remedierea situațiilor.

Totodată, rugăm consumatorii să manifeste înțelegere, întrucât defecțiunile apărute în sistemul de alimentare cu energie electrică, cauzate de condițiile meteorologice actuale, nu sunt sub controlul echipelor noastre. Imediat ce situația va permite și alimentarea cu energie electrică va fi restabilită în zonele afectate, imediat se va relua și distribuția apei.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


REPLICA


LOTO

6/49
3861614329
5/49
2842529181
joker
17411423166