RCS&RDS şi Telekom, în topul reclamaţiilor
RCS&RDS şi Telekom, în topul reclamaţiilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAproape 1.000 de reclamaţii privind serviciile de telefonie mobilă au fost înregistrate de către Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) în 2015, în creştere cu aproape 5% faţă de anul anterior, devenind, astfel, cel mai reclamat serviciu de telecomunicaţii în România, arată datele arbitrului pieţei telecom, publicate miercuri. Cei mai reclamaţi operator au fost RCS&RDS şi Telekom. Potrivit ANCOM, pe parcursul anului 2015, au fost primite şi soluţionate peste 2.000 de reclamaţii de la utilizatorii de comunicaţii din România, cu 19% mai mult faţă de anul 2014, iar aproape jumătate dintre acestea au vizat aspecte referitoare la serviciile de telefonie mobilă, în uşoară creştere faţă de anul anterior (+5%), scrie economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News