Rebranding la Banca Transilvania
Rebranding la Banca Transilvania
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/rebranding-la-banca-transilvania-290556
foto profit.ro
Galben, roșu și albastru, în loc de galben și negru, pe același scut păstrat ca element grafic. Redesenarea siglei este principala schimbare în rebrandingul Băncii Transilvania, pentru care a angajat compania Brandient. Sloganul „Banca oamenilor întreprinzători” și „Zânul”, personajul folosit în majoritatea reclamelor instituției financiare, au scăpat neatinși de noua identitate de brand, relatează Profit.ro. Acesta este cel de-al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003. Potrivit reprezentanților băncii, BT rămâne, ca poziționare, “Banca Oamenilor Intreprinzători”, în condițiile în care, potrivit sondajelor, unu din trei antreprenori care încep o afacere aleg BT, mai notează profit.ro.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene