Renault ar putea reînvia marca sport Alpine
Renault ar putea reînvia marca sport Alpine
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRenault ia în calcul introducerea a două mărci, sport şi de lux, şi continuarea extinderii pe pieţele emergente, pentru a-şi reduce expunerea pe piaţa de volum din Europa, aflată în contracţie abruptă, a declarat pentru Bloomberg Carlos Tavares, directorul operaţional executiv al grupului francez. Renault ar putea învia marca Alpine, pentru a propune pieţei o gamă de autoturisme sport, şi ar putea adăuga la portofoliu o marcă de lux, a afirmat Tavares într-un interviu acordat Bloomberg. "Trebuie să fii competitiv peste tot în lume. De aceea ne-am orientat către tranziţia de la o companie concentrată pe Europa la un constructor auto de anvergură globală", a spus el. Compania cu o tradiţie de 113 ani, care deţine şi Dacia, se confruntă cu scăderea abruptă a vânzărilor în Europa de Vest, piaţă care a generat anul trecut 65% din veniturile Renault. Asociaţia Europeană a Constructorilor de Automobile estimează că piaţa auto din regiune se va contracta în 2012 pentru cel de-al cincilea an consecutiv, cu 7%, din cauza impactului crizei datoriilor de stat asupra consumului. Astfel, potrivit planului prezentat de Tavares, Renault va deţine patru mărci: Dacia, cu automobile focusate pe funcţionalitate, Renault, marcă de volum care oferă mai multe opţiuni decât maşinile low cost, Alpine - brandul sport al grupului, şi probabil "Initiale Paris" pe nişa de lux, conform mediafax.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News