Retailerul online eMAG a investit anul trecut 1,12 miliarde de lei în dezvoltarea regională
Retailerul online eMAG a investit anul trecut 1,12 miliarde de lei în dezvoltarea regională
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRetailerul online eMAG a investit anul trecut 1,12 miliarde de lei în dezvoltarea companiei, investiţiile totale din ultimii doi ani depăşind 2 miliarde de lei, în condiţiile în care platforma a ajuns la 9 milioane de clienţi în România, Ungaria şi Bulgaria.
În 2022, Dante International, compania care deţine eMAG România, o parte din vânzările din eMAG Ungaria şi Bulgaria, şi Fashion Days, a avut o cifră de afaceri de 7,1 miliarde de lei şi un profit de 123,7 milioane de lei.
„Investiţiile consistente din ultimii ani în infrastructura pentru ecommerce şi tehnologie au pregătit terenul pentru creştere în regiune, răspunzând oricăror nevoi ale clientului: gama mare de produse livrate rapid şi ieftin prin easybox şi Genius, promoţiile şi preţurile bune, serviciile financiare care le permit clienţilor să îşi cumpere produsele mult dorite. Deja, din primul an după pandemie, clienţii au înţeles valoarea creată şi au plasat cu 10% mai multe comenzi în business-urile din ecosistemul regional format din eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful. Pe această construcţie sănătoasă pornim cu încredere pe drumul în care ecommerce îşi va atinge potenţialul, reluându-şi ritmul de creştere”, a spus Tudor Manea, CEO Group eMAG.
Investiţiile în tehnologia Marketplace s-au ridicat la 51 de milioane de lei. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe eMAG a ajuns la 54.000 în întreaga regiune. Odată cu accelerarea programului cross-border în 2022, peste 5.000 de selleri din România vând în Ungaria, iar 2.500 în Bulgaria, transmite zf.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News