Românii merg la restaurante cu pliculețul de păr și acuză că mâncarea e stricată
Românii merg la restaurante cu pliculețul de păr și acuză că mâncarea e stricată
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRomânii au găsit metoda perfectă să se răzbune pe HORECA, după ce în ultima perioadă prețurile au sărit în aer și după ce pe perioada pandemiei consumatorii nevaccinați nu au fost primiți în restaurante.
Comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, afirmă că au apărut consumatorii care nu plătesc. Aceștia merg la restaurant cu pliculețul cu păr, unghie sau muscă, mănâncă trei sferturi din porție și apoi „pun din pliculeț ce trebuie”. Cornelia Galer a spus că, deși de cele mai multe ori sunt întemeiate reclamațiile, există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit spre exemplu de o masă la restaurant, scrie Agerpres.
„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamații. Sunt și unele neîntemeiate. Ca să înțelegem așa cam ce se întâmplă în piață, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind. Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamațiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculețe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai știu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeț ce trebuie, face poză, face reclamație”, a mai precizat Cornelia Galer, citează stiripesurse.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News