Romtelecom renunţă la brandurile Dolce şi Clicknet
Romtelecom renunţă la brandurile Dolce şi Clicknet
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/romtelecom-renunta-la-brandurile-dolce-si-clicknet-102315
Romtelecom, cel mai mare operator de comunicaţii mobile de pe piaţa locală, renunţă la brand-urile Dolce şi Clicknet şi se va concentra pe dezvoltarea brandului principal. Din punct de vedere comercial, Romtelecom îşi susţine această poziţionare puternic bazată pe conţinut, oferind noilor săi clienţi pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie, incluzând canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV şi Comedy Central Extra - pe întreaga perioadă contractuală de doi an. Preţurile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, preţul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene