REPLICA ONLINE CONSTANTA

26.5° Constanța Mar., 6 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6813
26.5° Constanța Marți, 6 August 2024 Anul XX Nr. 6813
 

S-a ales praful de emisiunea de REVELION a lui Dan Negru

S-a ales praful de emisiunea de REVELION a lui Dan Negru

Replica API 2 ianuarie 2022 | 22:26 8315

A mai picat un mit în televiziunea din România: Revelionul lui Dan Negru poate fi bătut! A demonstrat-o PRO TV, care a surclasat în noaptea dintre ani programul realizat de Antena 1.

La nivelul național, pe toate țintele de audiență, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Protevelion. În acelaşi timp, la Revelionul Starurilor, cu Dan Negru, se uitau aproape 1,9 milioane de români.

În noaptea de Anul nou, peste 7 milioane de români se uitau la primele zece posturi de televiziune din topul celor mai urmărite canale tv.

PRO TV a revenit, după mai mulți ani în care a refuzat să intre în competiție cu Antena 1, cu Protevelion, un spectacol cu vedetele postului şi cu invitaţi, prezentat de Pavel Bartoş şi de Raluka.

Dan Negru a oferit Clasicul Revelion al starurilor, cu măşti (format despre care el a anunțat că e ultima dată când îl face), cu Romică Ţociu, Cornel Palade, Selly şi momente inspirate din serialele la modă: concursuri Squid Game sau Casa del Papel.

Pogramul lui Dan Negru a început la ora 22.00, ca de obicei, iar Protevelionul a pornit încă de la ora 20.00.

A fost aproape egalitate între Kanal D şi Revelionul de la România TV. Locul al treilea pentru Kanal D, cu aproape 700.000 de români şi, la foarte mică distanţă, de 14.000 de telespectatori, poziţia a patra pentru România TV.

La oraşe, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Protevelion, în timp de aproape 900.000 erau cu ochii pe Dan Negru.

România TV a fost la oraşe pe locul al treilea, şi înaintea Kanal D, scrie paginademedia.ro.

Revelionul de pe Pro TV a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, atât pe cel clasic (18-49 de ani), cât şi pe noul comercial (21-54 de ani ABCD Naţional). Pe publicul comercial, practic au contat doar două revelioane: Pro TV şi Antena 1.

De exemplu, pe publicul tânăr, 18-49 de ani, audienţa Revelionului cu Negru (locul al doilea) a fost de peste patru ori mai mare decât locurile trei-patru, ocupate (la foarte mică distanţă unul de altul) de Kanal D şi România TV.

La miezul nopţii, Dan Negru a câştigat ţara: au fost 2,1 milioane de români care au intrat şn noul an cu Antena 1 şi 2,07 milioane care se uitau la Pro TV la trecerea în 2022. Aproape 950.000 de români era la România TV, cu tradiţionalul lor program cu politicieni şi cu angajţii televiziunii.

La oraşe, a fost invers: Pro TV a fost primul la miezul nopţii, cu 1,1 milioane, iar Antena 1 pe doi, cu 1,03 milioane. Cu peste jumătate de milion de telespectatori a completat postul România TV, scrie știripesurse.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
de ce te-ai uita la teveu de Revelion? natie de terminati....
5
1
Pe italieni fratilor
5
0
Pe cine sa crezi. Ca toate televiziunile spun ca sunt pe primul loc
18
2
Loc unu telejurnal nea Nicu TVR
15
0

REPLICA



LOTO

6/49
9322182036
5/49
169403822
joker
3542312303