REPLICA ONLINE CONSTANTA

24.4° Constanța Sâm., 20 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6796
24.4° Constanța Sâmbătă, 20 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6796
 

Schimbare la Huawei România. Compania renunță la Centrul de service autorizat din Bucureşti

Schimbare la Huawei România. Compania renunță la Centrul de service autorizat din Bucureşti

Ana Maria LIPAN 2 noiembrie 2023 | 00:00 259

După șase ani de la inaugurare, Huawei închide, începând cu 1 noiembrie, Customer Service Center deschis de pe bulevardul Nicolae Bălcescu din București, clienții urmând să predea și să își ridice produsele prin firmele de curierat.

Schimbare la Huawei Romania. Compania renunta la Centrul de service autorizat din Bucurestifoto cu rol ilustrativ

Deschis în noiembrie 2017, Customer Service Center a fost prima unitate de service autorizat a Huawei. Printre serviciile puse la dispoziţia clienţilor Huawei la momentul deschiderii se număra inclusiv Reparaţia într-o oră. Totodată, clienții puteau urmări live tot ceea ce se întâmplă, întrucât departamentul tehnic era separat de showroom doar printr-un perete de sticlă.

Contactați de Economica.net, reprezentanții Huawei România au precizat că în acest moment compania se află într-un proces de digitalizare a operațiunilor de service dedicate clienților.

”Decizia companiei vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi, având în vedere că peste 90% dintre consumatorii care apelează la service, optează pentru varianta digitalizată. Odată cu închiderea locației walk-in de pe Bulevardul Nicolae Bălcescu, din București, începând cu data de 1 noiembrie 2023, toți consumatorii care au nevoie de service-ul HUAWEI pot accesa facil și rapid serviciile prin: Telverde 0800400896, prin email la mobile.ro@huawei.com, WhatsApp 0755668877 și Live chat, disponibil din site-ul oficial sau în aplicația MyHuawei”, au transmis aceștia. 

Cum vei putea beneficia în continuare de serviciile de service ale Huawei

În continuare, reprezentanții companiei au explicat cum se va desfășura începând cu 1 noiembrie procesul de preluare și returnare a produsului. Astfel, acesta se desfășoară fără costuri pentru consumator, întregul cost de transport fiind suportat de companie, pentru dispozitivele Huawei aflate în perioada de garanție. 

Mai exact, un operator va înregistra solicitarea, iar produsul va fi ridicat de către curier de la locația clientului în vederea trimiterii în service. Produsul reparat va fi returnat tot prin curier. În plus, dacă comanda de reparație se face până la ora 12:00, produsul va fi ridicat în aceeași zi. 

Pentru a beneficia de service, există și opțiunea de a preda produsul la comerciantul de unde acesta a fost achiziționat și ridicarea acestuia ulterior reparației din aceeași locație. În această situație, comerciantul va fi cel care va direcționa produsul către service-ul autorizat. 

În București, Huawei mai deține încă două magazine: un Huawei Experience Store în Mall Băneasa, care conține și o insulă de service, precum și un Experience Shop în Afi Cotroceni. Reprezentanții Huawei România nu au oferit informații cu privire la strategia pentru aceste unități.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15382943810
5/49
38202113924
joker
218171712