Se desființează PANOURILE PUBLICITARE în mai multe ZONE din CONSTANȚA
Se desființează PANOURILE PUBLICITARE în mai multe ZONE din CONSTANȚA
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestContinuă desființarea panourilor publicitare de pe arterele principale ale municipiului Constanța. Echipele au intervenit miercuri, 13 ianuarie, pe bulevardul Mamaia dar și în zona Tomis 3.
Vă reamintim că Felicia Ovanesian, city managerul Constanței, a anunțat zilele trecute, că se vor desființa panourile publicitare din oraș, deoarece contractul a expirat de ceva vreme. ”Ne luăm Constanța înapoi! Am început cu bulevardul Mamaia! Un an jumătate de când toate panourile publicitare trebuiau desființate, urmare a expirării contractului!”, a declarat Felicia Ovanesian, city managerul municipiului.
Totodată, după ce Replica a dezvăluit faptul ca firma care a încheiat cu Primăria Constanta contract pentru panotajul publicitar a avut 150 de panouri publicitare fără autorizație, edilul Vergil Chițac a confirmat acest lucru. La acel moment, acesta a venit cu precizări despre faimosul contract cu Seaview Advertising.
În lipsa unor contracte valabile pentru activitatea de afișaj, reclamă și publicitate pe domeniul public între Primăria Constanța și societatea Seaview Media SRL, autoritatea locală a demarat acțiunea de demontare a mijloacelor publicitare.
Pe lângă lipsa contractului amintit, pentru multe dintre panouri nu există nici autorizație de construire conform Legii 50/1991.
În consecință, de la începutul anului, la solicitarea actualei conduceri a administrației locale, polițiștii locali au identificat și emis somații de demolare pentru aproximativ 200 de mijloace publicitare din cele peste 500 existente pe raza municipiului Constanța. Până în acest moment au fost deja dezafectate peste 20 dintre ele, urmând ca pe măsură ce vor fi identificate să fie emise și somațiile pentru demolare.
„Menționăm faptul că operatorul economic are obligația ca în termen de 48 de ore din momentul primirii somației să dezafecteze mijloacele publicitare pe care le deține. În cazul în care nu se va întâmpla acest lucru, demolarea acestora se va realiza pe cale administrativă.
Pentru ca activitățile de afișaj și publicitate să se poată desfășura conform prevederilor legale, într-un mediu concurențial reglementat așa cum ar trebui să fie într-un oraș de anvergura Constanței, la 01.02.2021, Primăria va pune în dezbatere publică Regulamentul local de publicitate la nivelul municipiului Constanța, iar la expirarea termenului de 30 de zile, documentul va fi supus aprobării Consiliului Local“, au transmis reprezentanții primăriei Constanța
Citește și:
Vergil CHIȚAC: 155 de PANOURI publicitare NU au avut AUTORIZAȚIE și PRIMĂRIA ȘTIA asta
Făgădău a GIRAT afacerea de PANOTAJ STRADAL şi PUBLICITATE: 150 de PANOURI, fără AUTORIZAŢIE
D.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News