Selly dă de pământ cu candidații la primărie care au încercat să cucerească tinerii prin rețelele sociale
Selly dă de pământ cu candidații la primărie care au încercat să cucerească tinerii prin rețelele sociale
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCunoscutul vlogger Selly (Andrei Șelaru) spune că în acest an, mesajele electorale au ajuns mult mai mult în mediul online și pe rețelele sociale frecventate de tineri. Acesta critică însă modul în care politicienii și-au făcut campanie în online.
„Mi se pare că sunt mulți candidați care au încercat să se adapteze pe noile tipare de conținut digital, foarte puțin au reușit să facă o campanie convingătoare.
Foarte mulți cad în capcana asta de a încerca să pară puștani de 18 ani, să se măscărească, ceea ce nu prea ține la tineri. Principala chestie cu platforma asta e că trebuie să pari autentic și dacă tu ești un om în general serios și vorbești la obiect, ar trebui și pe TikTok sau Instagram să faci la fel, nu să încerci să faci trand-uri sau tot felul de prostioare prin care să atragi electoratul tânăr”, a spus Selly la Digi 24.
El a subliniat că aceasta a fost cea mai vizibilă campanie în online de până acum.
„Se vede că devine o forță din ce în ce mai mare care contează la alegeri”, a precizat Selly.
Peste un milion de tineri au avut drept de vot, duminică, pentru prima dată
Peste un milion de tineri, între 18 şi 22 de ani, au putut vota duminică pentru prima dată. Sondajele aratau o situaţie îmbucurătoare: România este pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește intenția de a merge la vot a tinerilor la alegerile europarlamentare. Datele Comisiei Europene arătau că 78% din tineri vor să voteze, citează stiripesurse.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.