Selly și-a făcut visul realitate! Prețul exorbitant al noii sale mașini
Selly și-a făcut visul realitate! Prețul exorbitant al noii sale mașini
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestVlogger-ul Andrei Șelaru și-a îndeplinit un nou vis. Acesta și-a cumpărat un bolid în valoare de peste 150.000 de euro.
Andrei Șelaru, cunoscut și sub numele de Selly, și-a văzut împlinit un nou vis. A devenit fericitul proprietar al mașinii pe care și-a dorit dintotdeauna să o conducă, mai exact un Porsche 911 Turbo S.
Marea achiziție a fost făcută publică într-o postare pe Facebook, a vlogger-ului. Acest model de Porsche este disponibil în România la prețuri începând de la 250.000 de euro.
Selly este unul dintre cei mai de succes vloggeri din România, având pe rețelele de socializare o comunitate de peste două milioane de persoane.
A devenit cunoscut în 2012, când a început să posteze diverse videoclipuri pe YouTube, în care dezbătea teme pentru tineri. La vârsta de 22 de ani, și-a deschis propria afacere, care se bucură de mult succes.
Influencerii, luați în vizor de ANAF
ANAF îi ia în această perioadă în vizor pe influencerii din România. Agenția a început să verifice conturile lor bancare. Prin această acțiune se dorește să se verifice dacă își plătesc impozitele la stat. Măsura va fi valabilă pentru banii câștigați din activitățile derulate pe rețelele de socializare.
Mai precis, ANAF va analiza conturile influencerilor și creatorilor de conținut cu venituri mari. Datele arată că aceștia au obținut venituri totale de peste 150 de milioane de lei. Ultimele date puse la dispoziție de către Agenție arată că ANAF-ul îi vizează pe 150 de creatori de conținut cu astfel de venituri mari.
Recordul în materie de câștiguri este deținut de un influencer care, în decurs de 5 ani, a avut venituri de 6,1 milioane de lei.
Influencerii și creatorii de conținut au obligația de a-și declara la ANAF veniturile, dacă ele sunt sunt realizate în calitate persoană fizică.
Agenția nu uită nici de această categorie de persoane. Astfel, inspectorii nu vor verifica doar activitatea pe rețelele de socializare. Ei vor verifica și companiile influencerilor/creatorilor de conținut. Potrivit sursei citate, au fost identificate cel puțin 31 de astfel de firme, scrie antena3.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.