Serialul „Seinfeld“ ar putea reveni pe piaţă
Serialul „Seinfeld“ ar putea reveni pe piaţă
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLa 25 de ani după ce "Seinfeld" s-a încheiat, sitcomul cult din anii 1990 ar putea reveni în curând, a dezvăluit săptămâna aceasta co-creatorul său, Jerry Seinfeld.
Vorbind la un spectacol de stand-up din Boston, actorul în vârstă de 69 de ani a spus că are "un mic secret" de dezvăluit despre sfârşitul serialului, care i-a dezamăgit pe fani la momentul difuzării sale. "Dar nu vă pot spune cu adevărat, pentru că este un secret", a spus el râzând.
"Uite ce pot să-ţi spun - dar tu nu poţi spune nimănui. Se va întâmpla ceva în legătură cu acest episod final. Dar nu s-a întâmplat încă", a spus el misterios.
Seinfeld a spus că s-a discutat deja cu Larry David, co-creatorul celui care este considerat unul dintre cele mai bune sitcom-uri din toate timpurile. "Ne gândim la asta cu Larry", a mărturisit el. "O să vedeţi, o să vedeţi".
Este greu de ştiut care va fi acest proiect secret: un reboot sau o continuare par puţin probabile. Jerry Seinfeld a refuzat o ofertă de 100 de milioane de dolari în 1998 pentru a semna pentru un al zecelea sezon.
Pentru unii, Seinfeld este o referinţă la serialul lui Larry David, "Curb Your Enthusiasm", al cărui al doisprezecelea sezon urmează să fie difuzat în curând. Dar acesta a terminat deja filmările, iar sezonul 7 a făcut deja aluzie la sfârşitul lui "Seinfeld" pe un ton umoristic.
Rămâne posibilitatea unei reclame la Super Bowl cu distribuţia serialului, la 25 de ani distanţă. În 2007, Seinfeld a evocat, de asemenea, posibilitatea de a filma o scenă finală care să arate soarta personajelor după încheierea serialului.
Ultimul episod din "Seinfeld", vizionat de 76,3 milioane de americani în 1998, a divizat publicul şi criticii deopotrivă, trimiţându-şi antieroii la închisoare pentru egoismul de care au dat dovadă de-a lungul serialului.
Aducând-o pe Julia Louis-Dreyfus ("Veep") în atenţia publicului larg, "Seinfeld" a fost un fenomen social în anii 1990, generând numeroase expresii care au devenit parte din limbajul cotidian în Statele Unite.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.