Și-au rezervat cazarea în Mamaia, pe booking, dar când au ajuns pe litoral au avut o surpriză!
Și-au rezervat cazarea în Mamaia, pe booking, dar când au ajuns pe litoral au avut o surpriză!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestTot mai mulți turiști se întâlnesc pe litoralul românesc cu tot felul de țepe, fie că este vorba de achitarea plății consumației prin metoda Revolut, fie își rezervă camere și, ajunși la locație, se trezesc că nu au cazare. Cum este și cazul turiștilor pe care-l prezentăm mai jos!
Luna august este cunoscută ca fiind drept luna concediilor, cu atât mai mult, apropiindu-ne cu repeziciune și de începerea anului școlar, tot mai mulți turiști se grăbesc să prindă ultimele raze ale soarelui, vara fiind pe sfârșite. Atunci când ne gândim la concediu, ne gândim la relaxare, o ieșire din cotidian, un moment de respiro, și momentul oportun pentru încărcarea bateriilor. Din păcate, nu toată lumea care ajunge pe litoralul Mării Negre are motive de bucurie, unii dintre turiști începându-și cu stângul concediul, din cauza mai multor probleme legate de cazări sau de unitățile de alimentație publică.
Este deja un lucru cu care ne-am obișnuit, acest fenomen al țepelor care pare că pe zi ce trece ia amploare, turiștii confruntându-se cu probele legate de cazări. Acesta este și cazul unor turiști care au apelat la platforma booking pentru a închiria 3 camere de cazare, pentru 3 nopți, dar, când au ajuns la Vila Miluna, din Mamaia, s-au trezit cu camerele ocupate de altcineva: ”Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri .. îți cer doar scuze pentru dezamăgirea creată. Am făcut rezervare pe booking, am primit confirmare. Când am ajuns la locație, ne-a întâmpinat un bărbat blond, care spunea că nu lucrează acolo, doar îl ajută pe administrator, și ne-a spus că nu există nici o rezervare pe numele meu. Am insistat să-i arăt mailul primit de la ei cu confirmarea rezervării... 3 camere, 3 nopți... Domnul care ne-a întâmpinat, l-a sunat pe administrator, să-i spună toate cele relatate de mine, însă domnul administrator (Florin... așa s-a prezentat), mi-a spus scurt, să nu-mi răcesc gura degeaba... el nu știe de nici o rezervare a mea, ca booking-ul nu l-a informat de această rezervare. Așa că, am plecat la altă locație, pentru că domnul Florin, de la Vila Miluna se supărase foarte tare și începuse să jicnească pentru că rezervasem 3 camere pentru 3 nopți și el le închiriase la altcineva, fără să țină cont de booking.”, a declarat turista nemulțumită.
Reprezentanții Vilei Miluna nu au putut fi contactatți pentru un punct de vedere.
Citește și:
https://www.replicaonline.ro/si-politistii-iau-teapa-cu-cazarea-la-costinesti-525391/
https://www.replicaonline.ro/teparii-cu-cazari-au-ajuns-si-la-vama-veche-527913/
https://www.replicaonline.ro/cum-si-a-luat-teapa-o-turista-din-cluj-care-trebuia-sa-ajunga-la-costinesti-524125/
https://www.replicaonline.ro/mai-multi-timisoreni-au-luat-o-teapa-de-zile-mari-in-mamaia-528837/
Victor ROTARU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.