Stadiul construcţiei autostrăzii Medgidia-Constanţa
Stadiul construcţiei autostrăzii Medgidia-Constanţa
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestImagini din avion
Imagini din avion
Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, declara, zilele trecute, că de la sfârşitul lunii iunie se va putea circula pe Autostrada Soarelui de la Bucureşti la Constanţa, urmând a fi deschise circulaţiei atât Murfatlar-Medgidia şi Medgidia-Cernavodă, cât şi Centura Constanţa. "Am avut discuţii intense cu constructorul în ultimele două săptămâni. Am fost aici, am analizat stadiul lucrărilor, e adevarat că a avut nişte dubii, între timp dubiile s-au elucidat, ne-am lămurit şi care este data, este cea anunţată anul trecut, 30 iunie. După cum aţi văzut, la acest moment suntem într-un stadiu suficient de avansat cât să spunem că se va circula pe 30 iunie", a declarat Alexandru Nazare, la finalul unei vizite pe şantierul autostrăzii. Ministerul Transporturilor a postat zilele acestea imagini cu stadiul construcţiei autostrăzii între Constanţa şi Medgidia, precum şi de la centura Constanţa. Analizând filmările făcute din avion, se poate observa că stadiul lucrărilor este destul de avansat, fiind deja turnat asfalt pe aproape întreaga lungime a autostrăzii încă în lucru. De fapt, pe Centura Constanţa, între Lazu (DN39) şi intersecţia cu DN3 se circulă din toamna anului trecut, la fel ca şi pe tronsonul Constanţa - Murfatlar. Imaginile nu arată stadiul lucrarilor la porţiunea de centură dintre Lazu şi Portul Constanţa, de aproximativ 2,5 kilometri, care nu a suscitat prea mult interes din partea autorităţilor. De asemenea, MTI nu a filmat şi tronsonul Cernavodă - Medgidia, unde lucrările sunt realizate în proporţie de doar 22% şi pe care ar trebui să se circule, pe o singură cale (câte o bandă pe sens) de pe 30 iunie. Tronsonul Medgidia - Cernavodă, cu o lungime de 20,5 km, ar trebui finalizat complet în ianuarie 2013, în timp ce Medgidia - Constanţa (31 km) şi Centura Constanţa (22 km) au termen de finalizare iunie 2012. Autostrada dintre Cernavodă şi Constanţa este executată de asocierea Astaldi - Max Boegl, iar centura Constanţa de FCC Construccion - Astaldi, valoarea totală fiind de aproape 2,3 miliarde de lei, fără TVA.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News