REPLICA ONLINE CONSTANTA

19.8° Constanța Joi, 25 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6801
19.8° Constanța Joi, 25 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6801
 

Stațiunea Mamaia își caută logo-ul și sloganul

Stațiunea Mamaia își caută logo-ul și sloganul

Victor ROTARU 12 ianuarie 2024 | 10:29 1206

Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociaţiei Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz a anunțat în luna decembrie a anului trecut, demararea concursului național de soluții creative de branding, care să aducă un plus de coerență și atractivitate în prezentarea identității stațiunii Mamaia. 

Statiunea Mamaia isi cauta logo-ul si sloganulFoto cu rol ilustrativ

Potrivit calendarului, până pe 21 ianuarie are loc transmiterea propunerilor pentru etapa 1 de concurs. Lucrările pre-selectate după această primă etapă de jurizare urmează să fie votate într-o a doua etapă atât de juriu cât și de publicul larg, iar cele mai relevante 3 dintre ele vor fi remunerate substanțial. 

Totodată, între 22 ianuarie și 11 februarie 2024 are loc etapa de jurizare pentru runda 1 si selectarea celor 10 propuneri pentru etapa votului public. 

“Sperăm că în toată această perioadă de la lansarea concursului și până în prezent ați preluat provocarea pentru crearea unei identități. Concursul este o șansă extraordinară pentru cel/ cea care va câștiga, pentru că reprezintă o rampă de lansare atât pentru freelanceri, cât și pentru companiile care poate, se află la început de drum. Îi așteptăm pe toți cei care au idei creative, să construim împreună brandul destinației turistice Mamaia! Le dorim multă originalitate și autenticitate în acest proces!”, a declarat George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța. 

Brieful de creație și regulamentul de înscriere sunt disponibile online pe www.concurslogomamaia.ro. 

Concursul face parte din activitățile organizației pentru crearea unei identități de brand a stațiunii Mamaia, a început în luna decembrie 2023 și se va încheia anul acesta în luna martie.  Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
 

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
oriunde e mai ieftin !!!
2
0
Prin raportul pretz calitate si-au facut reclama vecini noshtri bulgari,greci sau turci deci aici trebuie lucrat daca vretzi turishti nu la logo,ce facetzi mai aiuritzilor cu logoul vostru daca mentalitatea patronilor de hoteluri sau localuri din Mamaia ramane tot aia care a fost ca pana acum:"la Mamaia vii doar daca ai bani saraci merg la bulgari".
3
0
logo propus: vino fraiere!
2
1

REPLICA



LOTO

6/49
26274422417
5/49
28142710620
joker
1241143699