Supermarketurile, obligate să aloce 50% din spaţii pentru produsele alimentare româneşti - proiect
Supermarketurile, obligate să aloce 50% din spaţii pentru produsele alimentare româneşti - proiect
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSupermarketurile ar putea fi obligate să asigure spaţii de expunere pentru produsele alimentare ale producătorilor români de minim 50%, din care cel puţin 20% să fie alocate producătorilor locali şi să perceapă taxe de maxim 5% pentru aceştia, conform unui proiect de lege depus la Parlament de deputaţi ai PNL. Proiectul este iniţiat de 10 deputaţi liberali, printre care Claudia Boghicevici, Raluca Turcan, Cezar Preda. Proiectul modifică Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare şi va intra în dezbatere la Senat, ca primă Cameră sesizată. Potrivit proiectului, 'comercianţii persoane fizice autorizate care desfăşoară activităţi de comercializare pentru produse alimentare vor avea obligaţia ca, pentru produsele alimentare - lapte şi produse lactate, carne şi produse de carne, fructe, legume şi produsele fabricate din acestea, panificaţie, patiserie şi cofetărie -, fabricate de către producători din România să asigure spaţii de expunere şi vânzare de cel puţin 50% din suprafaţa existentă folosită pentru comercializarea alimentelor. În acest sens, minim 20% din aceste spaţii să fie alocate către toţi producătorii locali', scrie economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News