Țeapă! A plătit 2600 de lei la un hotel de 4 stele în Eforie Nord și a avut condiții de... cămin de nefamiliști!
Țeapă! A plătit 2600 de lei la un hotel de 4 stele în Eforie Nord și a avut condiții de... cămin de nefamiliști!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPlătești o căruță de bani pentru o vacanță de vis pe litoral, iar când ești pus în fața faptului împlinit, constați că, de fapt, ți-ai luat o mare țeapă. Acesta este și cazul unei turiste care a optat pentru o vacanță în Eforie, la Hotelul Mondial. Aceasta a rămas dezamăgită de condițiile oferite și se întreabă cum reușește să funcționeze unitatea de cazare cu 4 stele, deși nu merită nici 2.
Chiar dacă pe site-urile de specialitate hotelul Mondial din Eforie Nord arată ” de vis”, în realitate, lucrurile stau altfel, spune o turistă.
”Evitați hotelul Mondial din Eforie Nord. Hotel de 4 stele care nu merită nici măcar două stele. Încă îmi este greu să accept că ce am găsit acolo poate fi adevărat… Ar fi multe de scris. Prefer să atașez câteva poze.
Trist, trist și revoltător. Cum este posibil ca un astfel de hotel încă să mai funcționeze? Cine oferă autorizație să fie clasat ca hotel de 4 stele? Își bat joc de banii și vacanțele oamenilor… Sunt încă șocată de ce condiții am putut găsi acolo. ”, s-a plâns turista.
Turista a făcut plângere la OPC
”Menționez că am ales varianta cu camera triplă, care era mai scumpă decât varianta cu pat suplimentar. Știu că e greu de crezut în ce hal își bat joc în continuare. Nu cred că autoritățile în măsură vor face ceva încât hotelul să fie închis, deși noi am făcut reclamație”, a mai precizat clienta.
Turista a plătit, pentru cele 4 nopți de cazare, 2.600 de lei, camera triplă și micul dejun, adică 750 de lei pe noapte. La o așa sumă, condițiile ar fi trebuit să fie de lux.
Val de recenzii negative... și mai puține pozitive
Nici recenziile de pe site-urile de rezervări nu sunt toate pozitive. ”Am fost prima dată, dar nu recomand. Hotelul nu-i de patru stele, poate doar două. Mobilier vechi, stricat, fără telefon, are frigider, dar este gol, lenjeria se schimba doar dacă insiști la cameristă, ospătari obraznici și fără profesionalism, etc. Nu recomand”, a scris un turist. ”Pot spune că bebelușul meu a fost ciupit de gândacii ce i-am găsit în cameră, baia cu un miros puternic neplăcut, chiuveta lăsată cu părul turiștilor ce fuseseră înaintea noastră și multe altele. Am plătit pentru două nopți, dar a doua seară am plecat din cauza condițiilor. În cele două zile petrecute aici oglinda liftului a fost '' slăninoasă''...Dezamăgitor!”, a spus alt turist. ”Acest hotel nu merită cele 4 stele, camera miroase a mucegai, praful nu este șters. Cât despre ospătarii de la restaurant lasă de dorit! Singurul avantaj este mâncarea, care este foarte bună! Nu recomand!”, a fost recenzia altui client. Iar un altul este de părere că ”nu își merită cele 4 stele. În cameră și la baie miroase a clor și aer stătut și este praf. Piscina este murdară, mâncarea de la micul dejun foarte slabă ( nu e diversificată ), iar personalul lasă de dorit ( a trebuit să chem pe cineva să debaraseze masa pentru a ne putea așeza la masă... iar pentru un hotel de 4 stele să ai doar 10 - 11 mese e foarte puțin ). Singurul punct bun este faptul că e poziționat aproape de plajă”.
Sunt totuși, și recenzii pozitive. Un turist, care a fost recent cazat la acest hotel, a precizat: ”Deși am văzut și recenzii negative, am ales totuși să venim în acest hotel să ne petrecem concediul . Ne-am cazat 7 nopți și ne-am simțit minunat. Camerele dotate cu televizor LCD, aparate de aer condiționat, frigider, uscător de păr, plasă contra țânțarilor la geam, a fost exact ce ne doream sa găsim pentru confortul nostru. Lenjeria a fost schimbată, prosoapele au fost schimbate des, camerele curățate zilnic, personalul a fost amabil... Într-un cuvânt totul de 4*. Cu drag vom reveni și în următorul an”.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News