Telekom România pune capăt colaborării cu Poşta Română pentru serviciile de plată a facturilor
Telekom România pune capăt colaborării cu Poşta Română pentru serviciile de plată a facturilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestTelekom România încetează relaţiile contractuale cu Poşta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe şi mobile, ca urmare a nerespectării obligaţiilor de către operatorul poştal naţional, a anunţat luni compania de telefonie mobilă într-un comunicat, scire AGERPRES.
Potrivit sursei citate, clienţii companiei de telecomunicaţii vor beneficia, în continuare, de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile.
De asemenea, plăţile pot fi efectuate online, pe site-ul operatorului, dar şi prin debit direct, internet banking sau mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii).
Brandul Telekom România este prezent pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România.
Telekom România face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News