Curier de la GLS, 'INFECTAT' cu multă PROSTIE şi cu ALERGIE la STAREA de ALERTĂ
Curier de la GLS, 'INFECTAT' cu multă PROSTIE şi cu ALERGIE la STAREA de ALERTĂ
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestZilele trecute, peste 20 de angajați ai Fan Curier au fost depistați pozitiv cu noul coronavirus, în județul Ialomița. Ne-am fi așteptat ca după un asemenea episod, angajații firmelor de curierat să se comporte mai responsabil, atât pentru protejarea propriei sănătăți, cât și a clienților. Doar că, la Constanța, unii curieri se comportă de parcă virusul nu ar exista și nu dau doi bani pe măsurile de siguranță.
Mai mult decât atât, atunci când le-a fost pus în vedere faptul că ar trebui să poarte măști, curierii în cauză au devenit recalcitranți și au început să amenințe clienții. Timp de mai multe zile, curierii firmelor Fan Curier și GLS au livrat plicuri și colete la sediul unei societăți comerciale fără a avea minime măsuri de protecție în vederea limitării infectărilor cu virusul SARS-CoV-2.
Deranjat că a fost luat la rost!
Revoltat că este întrebat de ce nu poartă mască atunci când livrează produsele clienților, un angajat al GLS Constanța a amenințat că, dacă mai este luat la rost, își va invita clienții să vină după el, în loc să livreze coletele la destinație, așa cum ar fi în mod normal. „Dumneavoastră de ce nu aveţi mască?! M-ați găsit fix pe mine că n-am mască, cea mai mare problemă din lume e asta. De acum încolo, dacă nu vă convine că vă livrez coletele la ușă, să mă căutați și veniți după mine la mașină să le luați”, i-a transmis clientului curierul de la GLS.
Pe site-ul GLS nu este precizat faptul că angajații ar trebui să poarte mască de protecție
O astfel de atitudine este încurajată și prin lipsa unor informări clare transmise de firma GLS angajaților săi. Pe site-ul GLS, în secțiunea măsuri preventive COVID-19 nici măcar nu este precizat faptul că angajații ar trebui să poarte mască de protecție în momentul livrării produselor în spațiile închise. O atitudine asemănătoare a avut și angajatul firmei Fan Curier atunci când a fost rugat de clienți să respecte minime măsuri de protecție, întrucât și acesta avea „alergie” la mască.
La nivel declarativ, Fan Curier asigură clienții că a impus măsuri de protecție
Totuși, cel puțin la nivel declarativ, Fan Curier asigură clienții că a impus măsuri de protecție. “Angajații companiei care interacționează cu publicul vor folosi măști de protecție și mănuși, acolo unde situația o impune.
Toți angajații sunt informați constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii și familiile lor de o eventuală contaminare. Am achiziționat dezinfectant, măști de protecție și mănuși pe care le distribuim către toate unitățile din țară și către toți membrii echipei FAN Courier din România.”, se arată pe site-ul companiei în cadrul căreia au fost depistați 24 de angajați cu noul coronavirus.
A.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News