HOȚII au FURAT șina de cale ferată între Medgidia și Negru Vodă
HOȚII au FURAT șina de cale ferată între Medgidia și Negru Vodă
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPericol pentru circulația feroviară
Pericol pentru circulația feroviară
Doi indivizi au pus în pericol circulația feroviară între Medgidia și Negru Vodă, doar pentru a face niște bani. S-a lăsat cu urmăriri și cu focuri de armă, cei doi neghiobi fiind prinși, reținuți și arestați preventiv. Potrivit specialiștilor, circulația feroviară a fost pusă în pericol, însă acum situația este sub control.
Amintim că polițiști din cadrul Postului de Poliție Transporturi Feroviare și Navale Medgidia au fost sesizați, în cursul zilei de marți, 26 ianuarie a.c., despre faptul că s-ar fi sustras componente de la calea ferată, de pe podul feroviar ce leagă municipiul Medgidia de localitatea Negru-Vodă. La fața locului, polițiștii de la transporturi au găsit două atelaje hipo, iar pentru că ocupanții acestora au refuzat să oprească la semnal, polițiștii au efectuat un foc de avertisment în plan vertical. Persoanele în cauză au fost identificate, fiind vorba despre 2 bărbați, de 38, respectiv 47 de ani, Mursel Acî și Iusmen Raim, și 2 minori, care ar fi sustras componente de cale ferată. La fața locului au fost identificate 6 bucăți de contrașină de cale ferată. Cei 2 bărbați au fost reținuți pentru 24 de ore, aceștia fiind cercetați sub aspectul săvârșirii infracțiunii de furt calificat. În cursul zilei de miercuri, instanța de judecată a admis propunerea Parchetului de pe lângă Judecătoria Medgidia de arestare preventivă pentru 30 de zile a celor 2 bărbați. Aceștia au fost introduși în Centrul de Reţinere și Arestare Preventivă al I.P.J Constanța.
Traficul feroviar, pus în pericol
Potrivit specialiștilor, traficul feroviar a fost pus serios în pericol, un accident putând fi înregistrat în orice moment. Contrașina (fuseseră sustrase 6 bucăți) se montează de-a lungul șinei căii spre interior, în curbe cu raza mică, pentru a reduce uzura șinei din exteriorul curbei; la schimbători, în dreptul inimii de încrucișarea pentru a ghida roțile la trecerea peste vârful inimii; la pasajele de nivel permite îngroparea șinelor în pavajul drumului; la încrucișări de linii conduce buza bandajului pe linia respectivă. ”Orice intervenție la infrastructură reprezintă un pericol. Acele contrașine țin osia, dar, repet, orice intervenție poate genera un pericol”, potrivit specialiștilor. Însă, acum situația este sub control.
Liliana IONIȚĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News