Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom: de 7 ori investiţia!
Try&Buy Google AdWords de la Romtelecom: de 7 ori investiţia!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎncepând cu 10 martie, Romtelecom oferă IMM-urilor o oportunitate unică, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Cu un cost lunar de 5 euro, fără TVA, pe durata unei perioade promoţionale, companiile pot testa impactul unui buget de publicitate de 700% din valoarea sumei investite lunar. Companiile care aleg oferta Try&Buy beneficiază de stabilirea obiectivelor campaniei şi definirea unei strategii promoţionale AdWords, crearea campaniei, monitorizare şi optimizare permanentă, precum şi raportarea rezultatelor. Pentru cei care sunt interesaţi şi de un website, Romtelecom poate, de asemenea, furniza o pagină web de tipul do-it-yourself pentru un cost lunar începând de la 2,5 euro, fără TVA. "După cele două luni de perioadă promoţională Try&Buy, oferta Google AdWords de la Romtelecom furnizează abonamente începând de la 100 de euro/lună, conform cu nevoile fiecărei companii. După perioada promoţională, dacă nu alege să renunţe la ofertă, contractul clientului va fi migrat automat către abonamentul Bronze GAW disponibil în oferta comercială Romtelecom. Orice client companie poate alege această ofertă pentru afacerea sa", susţin reprezentanţii Romtelecom.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News