Turkish Airlines, Parteneriat de Ciment Euroleague Basketball până în 2020
Turkish Airlines, Parteneriat de Ciment Euroleague Basketball până în 2020
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCompetiţia cea mai importantă din Europa va fi numită Euroliga Turkish Airlines pentru un deceniu. Partnerii caută să consolideze, să se bazeze pe colaborări inovatoare cum ar fi One Team. O relaţie inovatoare, care a impulsionat vizibilitatea la nivel mondial a baschetului european de elită ca niciodată până acum şi care se va intensifica, ca urmare a anunţului în legatură cu continuarea parteneriatului unic de sponsorizare dintre Euroliga de Baschet şi Turkish Airlines pentru încă 7 sezoane până în 2020. Noul acord, una dintre cele mai mari oferte de sponsorizare din istoria baschetului, înseamnă că cea mai importantă competiţie de baschet din Europa va fi cunoscută sub numele de Euroliga Turkish Airlines pentru un întreg deceniu de la începutul parteneriatului în 2010. În primii lor trei ani împreună, Euroliga de Baschet şi Turkish Airlines au mers dincolo de acordul de sponsorizare pentru a construi o colaborare a cărei inovaţii variază de la promoţii media premiate, la producţii de filme documentare şi transmisiuni live ale meciurilor în timpul zborurilor. O piesă importantă în dezvoltarea rapidă a relaţiei a fost adaugată în 2012,când Turkish Airlines a devenit partener fondator al programului de responsabilitate socială al Euroligii de Baschet, One Team, program încununat de laude în cadrul industriei sportive şi de caritate, datorită utilizării sportului pentru a împuternici comunităţile dezavantajate în oraşe de la Londra până la Beijing.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News