REPLICA ONLINE CONSTANTA

32.7° Constanța Mar., 16 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6792
32.7° Constanța Marți, 16 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6792
 

Un deputat PNL cere concedierea roboților din call center

Un deputat PNL cere concedierea roboților din call center

Andreea VREJOIU 9 februarie 2023 | 16:06 793

Un deputat PNL le-a pus gând rău roboților din call center-uri. Gabriel Avrămescu vrea ca apelurile clienților care sună la diferiți furnizori să nu mai fie preluate de mesaje predefinite, ci direct de un angajat. "Este o situație inadmisibilă la care s-a ajuns! Când suni la call center ai nevoie să vorbești direct cu un om care să te ajute în problema ta, nu cu un robot", a declarat parlamentarul Gabriel Avrămescu pentru Șansa News.

Un deputat PNL cere concedierea robotilor din call center

În ultimii ani, tot mai mai multe companii din România au apelat la roboți, în relația cu clienții. Fie că e vorba de compania de electricitate, de gaz, de apă, de telefonie mobilă sau de bancă, apelanții sunt nevoiți să aștepte, de cele mai multe ori, zeci de minute pentru a fi preluați de un operator.

O experiență similiară a avut, recent, și un deputat PNL din Buzău. Gabriel Avrămescu a sunat la bancă și, până să ajungă să vorbească cu un angajat, s-a văzut nevoit să aștepte pe linie 30 de minute.

"Este o situație inadmisibilă la care s-a ajuns. Când suni la call center ai nevoie să vorbești direct cu un om care să te ajute în problema ta, nu cu un robot!", spune parlamentarul.

Tocmai de aceea, Gabriel Avrmescu le-a pus gând rău roboților și vrea să inițieze un proiect de lege, prin care să îmbunătățească relația dintre furnizori și clienți. Concret, parlamentarul va cere ca roboții cu mesaje predefinite să fie înlocuiți de oameni.

"Voi avea o inițiativă legislativă pentru eliminarea roboților atunci când suni la call center-ul unui furnizor. Oamenii în vârstă din mediul rural nu știu nici să folosească tableta, nici să facă conturi pe toate site-urile furnizorilor și acolo e nevoie de această comunicare directă. Eu am sunat la bancă și am așteptat 30 de minute ca să fiu preluat de un operator. Ne dorim digitalizare, dar hai să vedem cu ce costuri și până unde", a declarat deputatul PNL.

Potrivit acestuia, o inițiativă similară a existat și în Spania, ce a eliminat roboții din comunicarea cu clienții, conform digi24.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Cand te gandesti ca Avramescu asta e sef PNL la Buzau iti dai seama cat de departe a ajuns prostia in Romania datorita politicului. Ba animalule Avramescu fa ceva pentru oameni ca mor de foame nu orgolii tampite ca astepti tu la call center. De fapt tu faci acelasi dezastru ca la finante Galati. Macar oamenii aia au scapat de tine.
2
1
Are dreptate , sa ii lasam pe altii sa foloseasca inteligenta artificiala, vrei o informatie stai si astepti aiurea si nu stii ce sa faci, dati oamenilor de munca nu ii inlocuiti cu masinarii, toti sa faca economie la bani, zici ca o sa ii ia cu ei
2
2
Ba Gabita, ai rezolvat toate problemele de ai ajuns la roboti? Oare de ce mi se pare ca folosesti functia pentru ca te deranjeaza pe tine?
2
1
Bravo, trebuia demult, numai sa se aprobe ceea ce nu cred.Succes.
2
0
Foarte bine! Trebuie oprita mizeria asta cu "inteligenta artificiala"!! Au disparut mii de casiere/casieri, sa nu mai plateasca oamenii, si au aparut casele fara om! Dati salarii oamenilor!! Lasati masinariile!!
6
1
Are dreptate! Sper sa reușească eliminarea roboților din call center!
6
1

REPLICA

LOTO

6/49
46143034444
5/49
2310722517
joker
43736234510