REPLICA ONLINE CONSTANTA

24.4° Constanța Mie., 14 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6821
24.4° Constanța Miercuri, 14 August 2024 Anul XX Nr. 6821
 

Un fost polițist, un profesor de geografie și un sociolog sunt „experții“ care vor desființarea CERONAV

Un fost polițist, un profesor de geografie și un sociolog sunt „experții“ care vor desființarea CERONAV

Mirela PASCAL 24 noiembrie 2023 | 00:00 6180

Nu mai este o noutate faptul că Ministerul Transporturilor are în plan comasarea mai multor instituții publice, în vederea reducerii cheltuielilor publice. În realitate, însă, sunt multe jocuri de culise, interese din partea unora și a altora, interese care par să fie îmbrățișate de minister și de cei care-l conduc. Una dintre măsurile care ar urma să fie luată se referă la comasarea CERONAV-ului cu ANR. Nu înțelegem unde ar fi reducerea cheltuielilor, în contextul în care compania se autofinanțează, deci nu stă cu mâna întinsă la stat. Dar, haideți să vedem cine sunt cei care visează la cai verzi pe pereți din Ministerul Transporturilor! Băieți deștepți din anturajul ministrului Sorin Grindeanu, care nu au nici în clin, nici în mânecă cu domeniul transporturilor și, mai ales, naval.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV

Niciun profesionist în domeniul transporturilor, la ministerul condus de Sorin Grindeanu! În schimb, regăsim amici de-ai săi... medici veterinari, profesori, polițiști, etc. Ministerul Transporturilor are 6 secretari de stat, un secretar general și doi secretari generali adjuncți. Niciunul dintre aceștia nu are experiență în domeniul transporturilor sau în domeniul naval. Nu ne credeți? Le-am luat la puricat CV-urile. Ce am aflat, haideți să vedem!

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Sorin Grindeanu

Cap de listă este, evident, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, care nu are nici un fel de pregătire sau experiență în domeniul transportului. N-ar fi o mare problemă lucrul acesta, dacă ar fi un bun manager. Însă, și la capitolul ăsta ne îndoim.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV CV Sorin Grindeanu

Irinel Scrioșteanu, un politruc de profesie în ultimii 20 de ani

Revenind, unul din secretarii său de stat, Irinel Scrioșteanu, este un politruc de profesie în ultimii 20 de ani. De asemenea, fără niciun fel de pregătire sau experiență în domeniul navigației sau construcției de nave ori transportului naval. Ionel Scrioșteanu a lucrat 19 ani în administrația publică locală, a fost viceprimarul localității Mogoșoaia timp de șapte ani. Începând cu 2012 a fost Directorul de Cabinet al Președintelui Consiliului Județean Ilfov și Administratorul Public al județului Ilfov, arată Consiliul Județean Ilfov.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Irinel Scrioșteanu

A făcut parte din grupul de lucru pentru elaborarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030 Regiunea București-Ilfov și s-a implicat în realizarea și implementarea programului de transport public, fiind și reprezentantul județului Ilfov în Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București - Ilfov.

Secretarul de stat Damian Ioan, un fost polițist

Damian Ioan, director al Departamentului Naval din Ministerul Transporturilor, e fost comisar-șef de poliție în cadrul BCCO Timișoara și DGA Timiș, prieten cu Grindeanu. De asemenea, nu are niciun fel de pregătire sau experiență în domeniul navigației, construcției de nave sau transportului naval. Damian Ioan e același care i-a luat locul fostei USR-iste Doina Cojocaru la conducerea Departamentului Naval din cadrul Ministerului Transporturilor, după ce aceasta și-a suspendat contractul de muncă pe 2 ani.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Damian Ion

Foghiș, omul lui Bolojan

Secretarul de stat Adrian Foghiș e... sociolog și un apropiat al președintelui PNL Bihor, Ilie Bolojon, cel care l-a și susținut pentru ocuparea acestei funcții.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Adrian Foghiș și Ilie Bolojan

A absolvit Sociologie și Științe Politice, iar timp de 9 ani (2008-2012 și 2015-2021) a condus asociaţia Zona Metropolitană Oradea, prima asociație de dezvoltare intercomunitară cu personalitate juridică din România, în format de arie metropolitană. A fost și membru în Consiliul de Administrație al Canalelor Navigabile.

Bunduc, un neica nimeni

Constantin Gabriel Bunduc, un alt secretar în Ministerul Transporturilor, a absolvit în 2005 Facultatea de Drept a Universității „Petre Andrei” din Iași. Până în 2013 a lucrat în sistem privat, după care s-a angajat la Direcția Dezvoltare Durabilǎ și Managementul Proiectelor a Consiliului Județean Bacău. Constantin Gabriel Bunduc, numit în locul lui Adrian Foghiș în CA al ACN,  care și-a început activitatea pe 23 martie. 

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Constantin Gabriel Bunduc

Bunduc este un nume nou în politica românească, și nu s-a remarcat prin vreo activitate notabilă în interesul cetățeanului, ci printr-o declarație care a revoltat aproape întreaga Moldovă, dând de înțeles că  vrea să oprească proiectul Autostrăzii Târgu Mureș – Iași.

Ionuț Cristian Săvoiu a lucrat la cadastru

Conform CV-ului său, Ionuț Cristian Săvoiu a activat atât ca inginer geodez, cât și ca inspector de specialitate șef de serviciu de disciplină si control în lucrări de cadastru, geodezie și cartografie, Oficiul Județean de Cadastru, Geodezie și Cartografie Dâmbovița.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Ionuț Cristian Săvoiu

În 2004 a fost numit director general adjunct la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI).

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV CV Ionuț Cristian Săvoiu

Ion Popa a absolvit Academia de Poliție

Ion Popa, a absolvit Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii a Universității din Pitești, în anul 1992, și a lucrat încă din studenție la Automobile Dacia SA, ca student tehnician (1986 - 1994). Ulterior, timp de opt ani, Ion Popa a lucrat doar în industria auto până la nivelul anului 2005.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Ion Popa

Ion Popa a absolvit un master în Management Financiar la Universitatea Craiova, urmat de un alt master în Trafic Rutier la Universitatea din Pitești, iar din 2005, după ce a fost angajat la Prefectura Argeș a absolvit un curs de pregătire la Institutul Naţional de Administraţie (2007-2008), devenind înalt funcționar public. În timp ce era prefect de Argeș a urmat o nouă specializare în Relaţii Internaţionale la Institutul Diplomatic Român (2008), iar ulterior a făcut și cursurile Colegiului Naţional de Afaceri Interne al „Academiei de Poliţie A.I. Cuza“ din București.

Răzvan Dobre, profesor de geografie

Și în companiile din subordinea Ministerul Transporturilor găsim oameni la fel de... pricepuți. De exemplu, Răzvan Robert Dobre, prieten cu Grindeanu. Absolvent al de facultății de Geografie, a fost plasat de ministrul PSD șef peste aeroporturi, căi ferate și porturile Dunării... cu nici un fel de pregătire sau experiență în domeniul navigației, construcției de nave sau transportului naval.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV Răzvan Robert Dobre

În aprilie 2022, Puterea scria cum și-a plasat Dobre un protejat în CA-ul Aeroporturilor București: „Surprinzător, președintele Consiliului de Administrație de la CNAB este Răzvan Robert Dobre, un profesor de geografie abonat la sinecuri administrative din «ograda» acestui minister, actualul președinte al CA Portul Galați”.

Un fost politist, un profesor de geografie si un sociolog sunt „expertii“ care vor desfiintarea CERONAV CERONAV Constanța

Așadar, cu astfel de „experimentați“ la Ministerul Transporturilor, nu ne mai mirăm că lucrurile merg atât de bine în companiile de stat din subordinea ministerului. Și nici să nu ne mai plângem că vrea ministerul desființarea singurei companii din țară care se ocupă de școlarizarea și procesul de promovare a navigatorilor români, în speță CERONAV!

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Ai dreptate! Afara cu beizadelele! m***i la puscarie! Olea director general!
0
0
Ai să-l vezi pe acel specimen DG al nou infiintatei instituții.
0
0
LASAND DEOPARTE BARFELE SI DUMELE LEGATE DE CERONAV, SI ALTE INTERESE STIUTE DE UNII "SPECIALISTI" CE TOT RELATEAZA POVESTI SI UNA ALTA, SE PARE CA CINE E LA CONDUCERE IN TARA ASTA CAUTA SA O DISTRUGA. O DATA CE DAI LA STAT CEVA....SE ALEGE PRAFU, E CHIAR ASA DE GREU ? NU VA UITATI IN JURUL VOSTRU ? SE CAUTA DEGRADAREA TARII PRIN ORICE METODE, IAR ASTA CU OAMENII POZITIONATI PE FUNCTII DE CONDUCERE CE NU AU NICI UN DUMNEZEU, CUM AR FI SA INCEPI SA NAVIGI LACATUS MECANIC, CA FITTER PE UN TANK PETROLIER, SAU VANZATOR COMERCIAL CA OFITER PUNTE MARITIM ? EEE DAAAA....ASA E SI CU CONDUCEREA TARII. LA CERONAV SE FAC CURSURI SA NE SPECIALIZAM...SI CARE ZICE CA PREG LA NAVA, SUNT COMPANII CARE DIN NEFERICIRE FAC TOTUL DIN PIX SI HARTII, AJUNG LA NAVA NAVIGATORI DIN ALTE TARI CARE SUNT PARDAF/GUNOIAIE LUATE DUPA STRADA, SI LA NAVA, AI NOSTRI LE DAU CLASA. SI PT ATOT CUNOSCATORII, VECINII UKR SAU BG CUM TREC CURSURILE SAU VIZETELE MEDICALE, SI SE MAI SI LAUDA.
3
2
Ce tare, ramane gunoiul de Mironescu fara post.
5
0
Poetul ratacit Cupsa a uitat in aceasta enumerare de mine care sunt cel mai influent om din minister si omul lui Ciolacu. Am vazut ca in calitate de director Ceronav a dat un contract de 11 milioane firmei Mobitom, ce apartine gruparii Mazare, care l-a promovat in toate functiile. Bravo Sorine! Acum vrei si primar al Constantei dupa ce in 2020 girai proiectul actualului primar Chitac. Mimezi si ca faci opozitie. Vorba lui Paunescu: Nenorocitilor se rupe snurul, La munca, la batut tarusi cu curul!
14
0
Nimeni nu se uita la spagarii de la CERONAV? pai aia e instututie sa-ti ia banii ça ""asa vor ei". Pai scuze dar pt ce din 5 in 5 ani sa dai bani la spagari cand tu esti pe mare si faci zilnic traininguri? Poate ii cauti la portofelul digital sa vezi cat sunt te falcosi aceste mizerii de la CERONAV. or fi si cursuri binevenite dar e o exagerare. Faci 4 ani institutul si tb sa faci 3 luni de cursuri sa te breveteze? Hai bai....
7
0
Adevărat că șeful cel mare de la actualul Ceronav a navigat doar între anii 1994-1997? E glumă?
9
0
JOS CU JEGURILE UMANE SI ACOLITII LUI GRINDEANU. NISTE JIGODII SI JEGOSI CARE HABAR NU AU CE INSEAMNA "NAVIGATOR". CERONAV SE AUTOSUSTINE, NU STA CU MANA INTINSA LA STAT...DAR "MITOCANII" VOR SI EI FELIA LOR DE ACOLO. LUNA TRECUTA ERA SCANDAL CA ANUMITE PERSOANE DIN ANR AU SALRII SI SPORURI EXORBITANTE. MINISTERUL TRANSPORTURILOR ABIA TINE PASUL CU ANR SI VOR SA IL COMASEZE CU CERONAV. MI-E SILA DE GUVERN SI DE TOATE MINISTERELE, MERITATI EXECUTIE PUBLICA!
6
5
Înseamnă comasarea asta de fapt?Se modifica ceva referitor la cursuri?Ceronavul oricum avea in programa cursurile cerute la nivel internațional ,ca peste tot.Deci,că se schimbă șefii între ei sau cu alți șefi, înseamna că se schimbă ceva din programă? Nu cred,cel mult se pot ieftini cursurile ,iar noile și noile baze ale Ceronav poate vor fi construite cu bani de la stat nu din autofinanțare care de fapt sunt bani de la navigatori.In alte țări cursurile sunt plătite de către minister,din câte se pare.Majoritatea marinarilor habar nu aveau și nici nu i interesa cine era la conducere,așa că nici de acum prea mare interes nu va fi.Ce cred eu,acolo era un clan permanent, cu monopol absolut,confundat cu un gen de proprietate.Iar acum se pare că cineva vrea să i depărteze de stup,că bună viață era acolo,pentru ei bineînțeles. Salutări de la mare.
11
0
De unde au venit domnii aceștia care numai de marinarie nu s-au ocupat și vor sa desființeze ceronav cu acordul min.transporturilor și guvernului?cel mai bine d-l grindeanu ar fi sa se ocupe de meseria în care este calificat, căci la marinarie oricum nu se pricepe.marinaria a fost tot timpul a constantei și după deciziile pe care vor sa le ia, cred ca vor sa distrugă constanta, cu toate ca constantenii mai tot timpul au votat psd!
6
1
In ceausism,intreprinderile aveau un secretar de partid cu secretara lui ,un ofiter de contrainformatii cu biroul lui si gata. De munca se ocupau cei priceputi. Erau si atunci jigodii cu pile bagate sa o frece pe un salariu de regula mediu,insa in general industriile,institutiile erau conduse de oameni priceputi,nuhaomanale politice ca azi. Azi e cumplit,de asta ce s-a facut in ceausism nu a fost completat cu dezvoltare benefica,ci continua demolarile. Securistii stapanitori ai Romaniei,impreuna cu haitele politrucilor nemernici si masele largi de infractori de tot felul,distrug tara zi de zi,sub muzica de rahat a trompetelor propagandistilor. Populatia inca ramasa in tara este ca paralizata si nu mai are repere in afara de niste golani si tarfe autodeclarate prin pripriile gasti ,,vedete'' ,sau ,,specialisti''. Toti netotii infiinteaza si desfiinteaza ce li se scoala,se mutileaza institutii,se arunca la gunoi orice ar fi bun pentru tara asta.
12
1
MAI POLITRUCILOR ,VOI STITI CE ESTE VAPOTUL SI CATE ROTI ARE ? PRIN EVENTUALA DECIZIE DE COMASARE ,VETI LASA PE DRUMURI NAVIGATORII ROMANI ! SA VEDETI SCANDAL LA AUTORITATEA NAVALA ROMANA !VOI IN BUCURESTI SI LA CONSTANTA "FOCUL"
10
3
CERONAV are si ceva experti integri dar si shpagari. Iar Cupsa e o frauda de om care a fost parasutat la conducerea Ceronav fara sa fie recomandat de nicio compatenta. Poet ratat, si-a bagat coada sa predea ceva pe la UMC, s-a plimbat pe la dezastrul cutremurelor din Turcia imbracat in papagal, acum s-a bagat la AUR. Un parvenit care a jumulit marinarii de bani, mai ales pe cei tineri cu venituri limitate. Orice ar fi, marinarii vor plati din ce in ce mai mult. Cei isteti si saraci se vor duce in alte tari, vor ramane in flota numai imbuibati idioti selectati de Cupsa et co.
26
3
Bai, nu intrleg de ce va m-ai mirati? Cu acordul tacit al vostru, al nostru ei isi fac de cap. Pentru ca pot! Asa ca marsh la munca sa aiba astia bani de salarii cumulate cu pensia!
11
1
Daca aceasta institutie (CERONAV) are o lunga experienta (ãprox. 50 de ani) si realizari deosebite, de ce trebuie amestecata cu altcineva!? Este o zicala "ca ce merge bine , nu trebuie schimbat"! Eventual , perfectionat! Daca s-ar merge la un specialist adevarat , in drept si / sau invatamant, s-ar constatata ca o institutie care autorizeaza / certifica personal -trebuie sa fie independenta de o alta institutie care controleaza implementarea acestor certificari/autorizari! Cred ca cel mai bine ar fi sa se intruneasca o comisie de specialisti, nu de politruci si sa il invite si pe Dl. Presedinte -Basescu (pentru ca are destula experienta in acest domeniu)! In momentul de fata, la umbra ideii de economie - se desfasoara tot felul de activitati de platire de polite sau de inscaunari politice! Oricum , suntem terminati! Si asta este o forma de CORUPTIE! In forma avansata!
10
1
A lucrat și Artagea care acu e director la aeroport. Se îmbraca în uniforma de marinar și trecea în șerpi cu pistolul cu bile. Acu a ajuns director retardul
13
0
Grindeanu parcă avea un superprofesionist care este și în CA al Portului și venit din portul Herastrau Mare păcat dacă nu l mai are.
16
0
Imaginea Ceronav s-a terminat in momentul in care Cupsa s-a aliat cu AUR. Sunteti toti la fel. Si cei din conducerea Ceronav si cei din Ministere. Pacat de munca celor care trudesc.
20
3
Orice exemplu de buna practica in aceasta tara, trebuie distrus si impartit in bucati baietilor destepti! Va cauza un prejudiciu marinarilor cat si institutiei! Marinarii vor face cursuri mult mai scumpe si in alte tari
19
2
Sa ne fereasca Dzeu de neica nimeni ajuns in functie...astia cred ca de abia stiu sa citeasca dupa ce fete au...stiu astia ce inseamna CERONAV si cu ce se mananca marinaria? Javre
19
2
Tot noi securiștii,sifonarii cățelușii,limbistii
20
0
dar in anr cati navigatori sunt care au avut contact cu mare.doar cativa.asa ca cel mai bine sa duca cursurile la bulgari sau in alta tara si sa lase prostimea din ANR si ceronav ca nu suntem capabili nici cu profesorii si nici cu cei din ANR.
20
2
Ferestene de acesti PAPAGALI care ne conduc!
22
1
Se boicoteaza aceasta fuzionare a celor doua entitati pt ca Dumitrache -Comandantul de uscat,Trandafir-purcelusul de lapte Dorel de la IPJ si ceilati sa nu isi piarda posturile de conducere !
20
1
Sper că, copii vostri o sa plătească murdaria din sufletele voastre, căpușelor!!
22
2
Statul actual o adunatura de lepre...
41
1
Cat interes pentru Ceronav!! Oare daca directorul acestei instituții nu ar fi un candidat al unui partid la Primăria Constanța ar fi fost " interesul" la fel de mare?!?? Sunt si alte instituții, de cultura sau cu alt specific, propuse spre comasare/ desființare....si nici macar nu sunt pomenite ..dar Ceronav este prezent zilnic! Deontologie profesionala va rugam!!
43
5

REPLICA



LOTO

6/49
2353438259
5/49
33731101522
joker
5377104016