Un nou audit la Aeroportul Mihail Kogălniceanu
Un nou audit la Aeroportul Mihail Kogălniceanu
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a finalizat cu succes cel de-al doilea audit de recertificare a Sistemului de Management al Calităţii implementat, audit efectuat de către organismul de certificare CERTIND, în conformitate cu cerinţele standardului ISO 9001:2008.
Auditul realizat de Organismul de Certificare CERTIND urmăreşte îmbunătățirea Sistemului de Management al Calităţii implementat pe baza standardului ISO 9001:2008.
Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța a implementat inițial Sistemul de Management al Calităţii în anul 2008, și de atunci, aeroportul a fost recertificat la fiecare 3 ani.
Cea de-a doua recertificare, cea de anul acesta, a evidenţiat câteva puncte forte de care suntem mândri: permanența orientare către client, preocuparea constantă pentru îmbunătăţirea proceselor şi serviciilor noastre, entuziasmul şi ataşamentul oamenilor faţă de serviciile pe care le prestează pentru pasageri. La aceste performanţe contribuie atenţia acordată personalului societății şi implicarea salariaţilor prin motivare şi responsabilizare. Auditorii au apreciat analizele ample privind siguranța și securitatea pasagerilor şi, nu în ultimul rând, modul de identificare a riscurilor şi de gestiune a acestora.
Recunoaşterea venită din partea CERTIND reprezintă un aspect esenţial privind serviciile de calitate prestate în condiții de siguranță și securitate pentru pasageri, deoarece urmăreşte în esență principii precum imparţialitatea, competența și responsabilitate.
C.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News