REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.4° Constanța Mar., 17 Sept. 2024
Anul XX Nr. 6855
18.4° Constanța Marți, 17 Septembrie 2024 Anul XX Nr. 6855
 

Un proprietar de Tesla spune că „i-a stat inima în loc” când a primit factura de la service

Un proprietar de Tesla spune că „i-a stat inima în loc” când a primit factura de la service

A.F. 16 octombrie 2023 | 19:05 2043

Un proprietar de Tesla din Scoția a spus că a suferit un șoc atunci când a primit factura de service, după ce mașina lui a fost afectată de ploaie.

Un proprietar de Tesla spune ca „i-a stat inima in loc” cand a primit factura de la service

Johnny Bacigalupo și partenerul lui, Rob Hussey, au declarat pentru presa scoțiană, citată de Business Insider că au primit o factură de 17.374 de lire sterline, adică 20.064 euro, pentru a-și repara Tesla, după ce bateria a fost deteriorată de ploaia de săptămâna trecută.

„Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline”, a declarat Bacigalupo pentru Edinburgh Live. „Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline - n.n.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer.”

Elon Musk a declarat în 2019 că înlocuirea unei baterii la un autoturism Tesla ar putea costa între 5.000 și 10.000 de dolari, însă costurile s-au modificat în 2023. Recurrent Auto, o platformă specializată, spune că, de fapt, înlocuirea bateriei ar putea costa oriunde în lume între 5.000 și 20.000 de dolari.

Când mașina celor doi nu a mai pornit, au chemat o firmă de remorcare și au trimis-o la reprezentanța Tesla din Edinburgh. Bacigalupo și Hussey au primit miercurea trecută telefon și au fost informați că bateria a fost „deteriorată din cauza ploii”.

Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă această defecțiune, cei doi au fost întrebați dacă doresc să efectueze reparația care costă 20.064 de euro.

„Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele”, a spus Bacigalupo, care i-a transmis reprezentantului Tesla că nu este de vină pentru defecțiune.

Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.

Într-o situație similară s-a aflat anul trecut un canadian proprietar de Tesla. După ce i s-a spus că ar trebuie să plătească 26.000 de dolari pentru o baterie nouă, acesta a decis să-și vândă mașina.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Asa se va intampla cat da curand si la sclavii da romanache.Traiasca m(w)e,ecologisrii,verzii,electrificarea.
5
0
NBune TESLA numa bune SA ITI DAI CU TESLA-N KOAYE
4
0
Care relatii cu clienti? :)))) Fer vechi, aia e! Astea-s gunoaiele generalului Muskovit!
4
0
Niste gunoaie periculoase care te mai si asculta si daca se supara cineva te baga si in stalp,eroare in computer,tot ce are soft are si hack.Masini electrice ,incediu pe 4 roti oricand,bateria
9
1

REPLICA


LOTO

6/49
3861614329
5/49
2842529181
joker
17411423166