REPLICA ONLINE CONSTANTA

5.4° Constanța Vin., 22 Nov. 2024
Anul XX Nr. 6921
5.4° Constanța Vineri, 22 Noiembrie 2024 Anul XX Nr. 6921
 

V-ați cumpărat mașină nouă Dacia Duster?! Mergeți cu ea în service, are probleme tehnice grave

V-ați cumpărat mașină nouă Dacia Duster?! Mergeți cu ea în service, are probleme tehnice grave

A.F. 14 noiembrie 2024 | 00:00 3453

Dacia a inițiat o campanie de rechemare pentru noua generație Duster. Se pare că sistemul electric al noului model este afectat de o problemă. Defecțiunea poate cauza pierderea continuității electrice la nivelul cablajelor.

V-ati cumparat masina noua Dacia Duster?! Mergeti cu ea in service, are probleme tehnice grave

Problema ce afectează instalația electrică a noii generații Dacia Duster poate duce la pierderea puterii motorului, pierderea asistenței direcției (servodirecția), nefuncționarea frânei de parcare sau nefuncționarea airbagurilor.

 Conform informării transmise de producător clienților de pe unele piețe din Europa, proprietarii trebuie să se prezinte în service, la orice dealer autorizat deoarece există „riscul pierderii continuității electrice între cablajul compartimentului motor și cablajul tabloului de bord”, ceea ce va duce la problemele menționate.

Ce mașini sunt vizate de această rechemare?

Campania de rechemare inițiată de Dacia vizează toate exemplarele Duster III produse până la data de 11 iulie 2024.

Deocamdată nu se cunoaște cu exactitate numărul mașinilor afectate de problema aceasta, dar se pare că ar fi vorba de câteva mii de exemplare în toată Europa. Nu se cunoaște un număr exact deoarece campania de rechemare a fost inițiată de Dacia, ci nu de autorități.

 Reparația va fi gratuită, potrivit unui comunicat oficial oferit de Controlul Calității Renault SAS și va consta în montarea unei protecții suplimentare pentru conectorul electric al mașinii. Operațiunea de remediere a problemei electrice ar urma să dureze doar 35 de minute, iar la finalul reparației mașina va putea fi condusă în siguranță.

Producătorul îi îndeamnă pe proprietari să contacteze cât mai repede un partener oficial Dacia sau vânzătorul pentru a efectua gratuit reparația problemei, scrie realitatea.net.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

PSD Eduard Martin
AUR Ovidiu Cupsa Mohammad Murad
PSD Cristina Dumitrache
PNL Bogdan Hutuca Silviu Cosa
USR Stelian Ion Remus Negoi
PSD Brailoiu

COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Au fost destule cazuri cu nume mari din industria auto care nu si-au recunoscut greseala, din linia de fabricatie, deabia dupa lungi procese si accidente mortale....s-a aflat adevarul ! Asa ca ce fac cei de la dacia este o chestiune de respect si moralitate fata de client, ar trebui apreciati, nu luati la bascalie. Este un lucru mare, sa ai curajul ca sa recunosti atunci cand gresesti, respect.
5
1
Minciuni r*mânești și top uri cu erori, când mergi la service sa te programezi pe garanție ți se zice ca va dura 10-14 zile ca mai sunt și alții înaintea ta, nu contează ca ai doar ceva minor de reparat... Unii ajung sa stea cu mașina în service și 1-2 luni deși au luat-o de nouă!
3
0
Mau bine îți ei Opel sau BMW secănd din Germania
8
13
Amortizoare hayon care se strâmbă la prima folosire,aer condiționat care nu funcționează din fabrica și multe alte defecțiuni
18
9

REPLICA



LOTO

6/49
26821204022
5/49
112932312136
joker
11431339216