REPLICA ONLINE CONSTANTA

30.4° Constanța Lun., 22 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6798
30.4° Constanța Luni, 22 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6798
 

Veniturile din vânzări ale Mazda au crescut cu 77 de procente în perioada aprilie – iunie 2023

Veniturile din vânzări ale Mazda au crescut cu 77 de procente în perioada aprilie – iunie 2023

Ana Maria LIPAN 11 august 2023 | 00:00 216

Mazda Motor Corporation a anunțat rezultatele financiare și de vânzări din primul trimestru al noului an fiscal care a debutat la 1 aprilie.

Veniturile din vanzari ale Mazda au crescut cu 77 de procente in perioada aprilie – iunie 2023

Oficialii Mazda au raportat vânzări globale de 309.000 de vehicule în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2023, în creștere cu 32% față de anul trecut, informează economica.net.

În Europa, vânzările din primul trimestru au crescut cu 46% de la an la an, ajungând la 44.000 de vehicule, corespondent unei cote de piață de 1,1%, ceea ce reprezintă o creștere cu 0,3 procente față de primul trimestru al anului precedent. Volumul vânzărilor Mazda în America de Nord a crescut cu 58%, ajungând la 95.000 de unități. Pe piața de origine Mazda, Japonia, vânzările au ajuns la 42.000 de unități, ceea ce reprezintă o creștere cu 70% față de anul trecut.

Pentru primul trimestru al anului fiscal început la 1 aprilie, Mazda a raportat vânzări nete de 1.091 miliarde de yeni (7,3 miliarde de euro), în creștere cu 77% față de anul precedent, și un profit operațional de 30 de miliarde de yeni (200 de milioane de euro). Profitul net a fost de 37,2 miliarde de yeni (248 milioane de euro).

Impactul pozitiv al modelelor mari, inclusiv Mazda CX-60 în Europa și Mazda CX-90 în America de Nord, a făcut ca Mazda să prognozeze vânzări globale pentru întregul an fiscal de 1,3 milioane de unități, 189.000 de unități fiind vândute în Europa. Mazda prognozează vânzări nete de 4.500 miliarde de yeni (32,4 miliarde de euro), un venit operațional de 180 miliarde de yeni (1,3 miliarde de euro) și un profit net de 130 miliarde de yeni (935 milioane de euro) pentru acest an fiscal.

Niponii de la Mazda au anunțat și că vor continua să avanseze cu strategia de electrificare pentru a se conforma reglementărilor de mediu în creștere accelerată și pentru a lucra în mod constant la neutralitatea emisiilor de carbon. Aceasta include noul MX-30 R-EV, care va fi introdus pe piețele europene ca una dintre soluțiile multiple Mazda pentru electrificare în cursul acestui an, precum și angajamentul recent al Mazda cu Panasonic Energy cu privire la un parteneriat pe termen mediu și lung pentru furnizarea de baterii cilindrice litiu-ion în cadrul politicii de management Mazda până în 2030.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
26274422417
5/49
28142710620
joker
1241143699