Vergil CHIȚAC: 155 de PANOURI publicitare NU au avut AUTORIZAȚIE și PRIMĂRIA ȘTIA asta
Vergil CHIȚAC: 155 de PANOURI publicitare NU au avut AUTORIZAȚIE și PRIMĂRIA ȘTIA asta
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDupă ce Replica a dezvăluit faptul ca firma care a încheiat cu Primăria Constanta contract pentru panotajul publicitar a avut 150 de panouri publicitare fără autorizație, iată că edilul Vergil Chițac confirmă acest lucru. Acesta a venit cu precizări despre faimosul contract cu Seaview Advertising.
„E zarvă mare din cauza desființării panourilor publicitare? Am fost luat în cătare și nu vreau ca replica mea să întârzie foarte mult.
Contractul de publicitate început acum 15 ani s-a terminat în 02.07.2019, când Seaview Media trebuia să-și ridice toate, dar absolut toate panourile publicitare. Și totuși după 18 luni, toate cele 500 de panouri se aflau...până ieri, exact în același loc. Evident, cu complicitatea celor care au condus primăria și nu au făcut nimic pentru ridicarea lor.
Faptul că în această perioadă noi am încasat numai 150 lei de panou pe lună în timp ce la Cluj Napoca prețul e de 155 lei pe m2 într-o singură zi, e un amănunt ce a scăpat ochiului vigilent al democrației în Constanța. Mai departe...am descoperit că 155 de panouri nu au avut niciodată autorizație de construire, iar în primărie se știa asta.
În sfârșit, am constatat că la nivelul primăriei se află în lucru, de peste 2 ani, un regulament al activității de publicitate, reclamă și afișaj. Subliniez: de peste 2 ani.
Ghiciți voi de ce nu a fost finalizat? Exact: ar fi generat o licitație pe care ar fi putut-o câștiga oricine...
Cam ăsta este adevărul meu. Și în ciuda linșajului mediatic, în spatele căruia se află interese private, adică bani, lucrurile vor fi puse în făgașul normal, legal.
Iar la 01.02.2021 punem în dezbatere publică regulamentul de publicitate, afișaj și reclamă, îl supunem aprobării consiliului local și organizăm licitație.
Mâine o să vorbim și despre celebrul caz „Roata”. Aveți încredere!“, a transmis primarul Constanței.
M.P.
Citește și: Făgădău a GIRAT afacerea de PANOTAJ STRADAL şi PUBLICITATE: 150 de PANOURI, fără AUTORIZAŢIE
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News